15 Reacties

3 weken geleden

Ligt daar nou wat in het bloed?

3 weken geleden

Reactie op 123456@

Ligt daar nou wat in het bloed?
Ik zie niks

3 weken geleden

Fijn dat je al zo snel terecht kan! Of het goed gaat is natuurlijk 50/50. Het kan maar zo zijn dat het allemaal wat aan het groeien was of dieper innestelen (vandaar de pijn) en vervolgens het bloed, maar alleen de vlk kan dit uitsluiten voor je. Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook meermaals helderrood bloedverlies gehad en dit is helemaal goed gekomen. Succes met afwachten. Spannend hoor馃崁

3 weken geleden

Reactie op Demner

Fijn dat je al zo snel terecht kan! Of het goed gaat is natuurlijk 50/50. ...
Dankjewel voor je reactie! Had je toen ook hefige buikpijn?

3 weken geleden

Reactie op Jennij

Dankjewel voor je reactie! Had je toen ook hefige buikpijn?
Nee ik heb eigenlijk nooit buikpijn gehad! Wel eens scherpe steken of krampjes, of zeurende onderrug.

3 weken geleden

Ik heb een aantal dagen geleden echt z贸 veel bloed verloren gepaard met heftige buik en rug kramprn. De hele badkamer zat vol, zelfs de muren en ik heb 2 stolsels verloren zo groot als mijn hand. Daarna een echo gehad en niks aan de hand馃槄 Tijdens mijn eerste zwangerschap ook wel vaker helderrood bloed gehad, maar dit betekende niks.

3 weken geleden

Reactie op KnusseWalvis279887

Ik heb een aantal dagen geleden echt z贸 veel bloed verloren gepaard met hef ...
Ik hoop dat het bij mij ook goed is. Net wakker geworden en hele maand verband zit vol bloed馃槩

3 weken geleden

Succes Jennij! Je zit nu bij de vlk, ik duim voor je.

3 weken geleden

Reactie op ZusNala

Succes Jennij! Je zit nu bij de vlk, ik duim voor je.
verloskundige denkt wel iets klein te zien bewegen op de echo maar durft niet 100% zeker te zeggen. Volgende week dinsdag nieuwe echo. Nu hopen dat het bloedverlies wel gaat stoppen.Ik moet nu heel veel rust houden zodat kan op bloeden nog minder word

2 weken geleden

Er is een kloppend hartje te zien馃帀馃グ. Naast de baby links zie je een heel grijs vlak dat is bloed. Er is een risico dat bloed eruit komt en de baby meeneemt waardoor ik alsnog een miskraam krijg馃槩 Over 2 weken nieuwe echo.

Reactie op Jennij

Er is een kloppend hartje te zien馃帀馃グ. Naast de baby links zie je een heel ...
Wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was!!馃グ鈾ワ笍 Hou je sterk mama, we bidden voor je馃檹馃徑

5 dagen geleden

Reactie op KnusseWalvis279887

Ik heb een aantal dagen geleden echt z贸 veel bloed verloren gepaard met hef ...
Heb precies hetzelfde nu! Moet om 12:00 vanmiddag voor extra echo, duimen dat alles goed is !

4 dagen geleden

Reactie op AangenameHart749664

Heb precies hetzelfde nu! Moet om 12:00 vanmiddag voor extra echo, duimen d ...
Hoe is je echo gegaan ?

4 dagen geleden

Ah spannend! Hoe was je echo?

4 dagen geleden

ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan heb precies hetzelfde en heb vanmiddag mijn echo.. maar ben zo bang 馃槥