1115 Reacties

5 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben benieuwd 😁

5 maanden geleden

Reactie op Blauwewolk

Wat is je termijn?

5 maanden geleden

Reactie op ashleyjoy

Wat is je termijn?
11+6 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Blauwewolk

Meisje denk ik. Nub lijkt gelijk te lopen met ruggengraat. Maar het is pas betrouwbaar na 12 weken! Tussen 12 en 14 . Wat denk je zelf?

5 maanden geleden

Reactie op DecentMagnolia802251

Meisje denk ik. Nub lijkt gelijk te lopen met ruggengraat. Maar het is pas ...
Ik ben er zelf heel slecht in om de nub ooit te begrijpen😂 mijn voorgevoel zegt wel een meisje dit keer. Het kan inderdaad nog kantelen las ik, maar ik ben realistisch! Bedankt voor jouw voorspelling, is altijd leuk om te speculeren🥰

5 maanden geleden

Ik heb met een vriendin haar oude echo’s in chatgpt gezet en deze klopte! Nadat ik over 1,5 week mijn eigen theorie erop los ga gooien ga ik het ook zeker aan chatgpt vragen. 🫣 Tuurlijk blijft het ‘gokken’ maar alvast een richtlijn vind ik al leuk😁

5 maanden geleden

Reactie op Michelleclaire

Ik heb met een vriendin haar oude echo’s in chatgpt gezet en deze klopte! N ...
Haha ja heb ik ook gedaan. Ik heb 2 echo foto’s gestuurd van dezelfde termijn. De ene zegt hij dat het een jongen is en andere foto een meisje. Dus ben niet wijzer 😂

5 maanden geleden

13 weken en 1 dag, ben heel erg benieuwd of jullie al iets kunnen zien😊

5 maanden geleden

Reactie op MelanieTheSquad

13 weken en 1 dag, ben heel erg benieuwd of jullie al iets kunnen zien😊
Ik denk een jongen

5 maanden geleden

11+5 Wat denken jullie?

5 maanden geleden

Wat denken jullie? 🩵🩷

5 maanden geleden

Reactie op PrachtigeTornado566925

11+5 Wat denken jullie?
Jongen?

5 maanden geleden

Reactie op Marthe1999

Wat denken jullie? 🩵🩷
Hi termijn? Als het voorbij 12 is denk ik een jongennn.

5 maanden geleden

13+3 wat denken jullie?

5 maanden geleden

Reactie op ashleyjoy

Hi termijn? Als het voorbij 12 is denk ik een jongennn.
Pas 11 weken, maar de verloskundige dacht al wel een meisje te zien, maar zei erbij dat we er nog niet vanuit kunnen gaan (al had ze het de laatste tijd wel steeds goed bij anderen). Ik dacht zelf eigenlijk ook duidelijk een meisje te zien. Ben benieuwd :)

5 maanden geleden

Reactie op Marthe1999

Wat denken jullie? 🩵🩷
Ik denk een meisje

5 maanden geleden

Is hier iets op te zien? Ik had vanochtend even een snelle echo met 12 weken ☺️🍀 ik snap zelf helemaal niks van de nub-theorie dus ook geen idee wat ik precies moet bekijken..

5 maanden geleden

Hoi Dames, Ik ben ook al een tijdje aan het kijken naar de Nub Theorie methode en o m g … ik kom er gewoon niet uit 🫣 hier zijn jullie een echo foto van mijn tweelingen 🤭 enig idee wat jullie met Nub kunnen zien? Ben benieuwd 🤗 veel succes voor alle aanstaande moeders/ouders 🤍💛
Vandaag 11+5, ben heel erg benieuwd wat jullie denken

5 maanden geleden

Ha! Ik ben 10+4 weken, is hier al iets op te zien? Ik snap niet zo goed hoe ik hiernaar moeten kijken. Wat denken jullie? 🥰