11 Reacties

4 maanden geleden

Helaas geen enkele meer, dat werd mij tenminste in Rotterdam verteld. Onlangs is alles eruit gegaan met flinke kortingen.

4 maanden geleden

Reactie op Lizzel

Helaas geen enkele meer, dat werd mij tenminste in Rotterdam verteld. Onlan ...
Nou dat verklaart een hoop. 🥲 Hema heeft ook vrijwel geen positiekleding meer. Ik was laatst in de Primark en daar zag ik niks. Zeeman ook niks. Ik zou even niet meer weten waar je dan nog heen moet, behalve de prénatal.

4 maanden geleden

Bij H&M kun je nu inderdaad alleen nog online bestellen

4 maanden geleden

Fysieke winkels worden lastig. Maar online is er wel veel beschikbaar bij h&m en zalando. Zeker ook via Zalando Lounge, die hebben bijna elke week een onderdeel Mama met flinke kortingen.

4 maanden geleden

Ahh wat jammer, dankjewel voor de reacties! Ik vind passen in een winkel altijd fijn, binnekort een bezoeken prenatal plannen 😊

4 maanden geleden

Er zijn ook nog wel babywinkels die ook kleding voor moeder hebben. In Heerenveen zit er eentje die meerdere merken verkoopt. Of Zoetermeer, Emmeloord en wateringen en misschien kun je daar nog wat vinden?

4 maanden geleden

HM in Alexandrium vorig jaar wel nog.. jammer is dat hoor, fysiek passen toch veel fijner.. primark Zuidplein had weinig maar wel iets.

4 maanden geleden

kalverstraat

4 maanden geleden

Reactie op DajaLi

HM in Alexandrium vorig jaar wel nog.. jammer is dat hoor, fysiek passen to ...
Ik had nog wel wat dingetjes gehaald in de koopgoot, maar dat was echt het laatste was ze hadden een maandje geleden

4 maanden geleden

Geen antwoord op je vraag, maar ik wilde ook graag passen en vond prenatal geen mooie kleding hebben. Ik ben naar Bellyfashion in Zoetermeer gegaan en ben daar super goed geholpen.

4 maanden geleden

Reactie op VerfijndeSequoia738848

Geen antwoord op je vraag, maar ik wilde ook graag passen en vond prenatal ...
Ik ben hier ook heel goed geslaagd! Superfijne winkel en verkoopster kan goed meedenken!