389 Reacties

4 maanden geleden

14 weken en ongeveer 2KG aangekomen maar ben eerst 4kg afgevallen door veel spugen. Dus eigenlijk zit ik nog op -2 haha

4 maanden geleden

Nu 16 weken. Alleen niet afgevallen omdat ik mezelf dwing te eten. Heb nog steeds echt nul zin in eten. Dit is het tegenovergestelde van normaal, ik leefde echt voor eten voor de zwangerschap 😅 heb dus wel wat reserves, maar het is wel een vreemde ervaring om geen trek te hebben.

4 maanden geleden

15 weken ruim 3 kilo erbij

4 maanden geleden

Morgen 17 weken en gisteren was ik 100 gram lichter dan voor de zwangerschap

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 16 weken en 1,7 kg aangekomen tot nu toe

4 maanden geleden

16+4 en 1.5 kg, vorige zwangerschap in totaal 25 kg, we zien het wel ✌🏻. Beetje bewust leven en ook genieten 💪🏻

4 maanden geleden

16 weken. 1,8 kg

4 maanden geleden

15 weken en ben denk ik al wel 5 kilo aangekomen😂

4 maanden geleden

12+5 en nog niets aangekomen. Mijn lichaam is wel al flink veranderd, vooral mijn buik en borsten. Geen idee waar dat vandaan gehaald is 😆

4 maanden geleden

16 weken en al 4 kg aangekomen 😭

4 maanden geleden

15 weken, tot nu toe nog niks😅 maar ik juich niet te vroeg

4 maanden geleden

Bijna 17 weken en ook bijna één kilo aangekomen

4 maanden geleden

Bijna 15 weken en 3 kilo aangekomen.

4 maanden geleden

16 weken +4,5e kilo. Volgensmij is het aankomen een onderdeel wat er gewoon bijhoort 🫶🏼

4 maanden geleden

15 weken, nog niks aangekomen.. 3 kg minder dan voor de zwangerschap.

4 maanden geleden

Morgen 16 weken en 8 a 9 kg aangekomen.

4 maanden geleden

Ik ben nu 17 weken en tot nu toe 11 kilo afgevallen sinds week 16 kom ik weer aan dus nu 0.3 kg aangekomen

4 maanden geleden

Hier 16+3 en 3,5kg aangekomen. Vorige keren zo’n 10-12kg aangekomen, meeste in 2e trimester. Hopelijk blijft het nu weer een beetje binnen de perken! Maar die vermoeidheid helpt niet mee…

3 maanden geleden

14+2 en zo'n 3,2 kilo aangekomen 😩 beweeg veel minder helaas door misselijkheid en moeheid maar hoort er ook bij.. maar omarmen he 🙈

3 maanden geleden

Morgen 15 weken en 3 kilo aangekomen tot nu toe. Is heel normaal en verloopt bij iedere zwangerschap weer anders ☺️