7 Reacties
7 uur geleden
10 hydrofiele doeken waarvan 3 groot genoeg om je kindje mee in te bakeren en 8 hydrofiele washandjes
Met ons eerste kindje was dit voldoende dus heb er geen extra bij gehaald
6 uur geleden
Ik heb er echt veel gekocht, teveel waarschijnlijk. Meer omdat iedereen om me heen zei van, je hebt er echt veel nodig. En op de uitzetlijst stonden er ook best veel.
En ik heb de WeToo verschoonmat dus ik zal waarschijnlijk ook een doek daarvoor gebruiken. En misschien standaard een doek bij het vasthouden voor het geval ze gaat spugen
6 uur geleden
T is zo bijgehaald als je onvoldoende hebt! Bij de eerst veel gebruikt ivm spugen, bij de 2e nooit mis gegrepen. Altijd meeer dan voldoende: veel minder nodig want gaf geen voeding terug.
5 uur geleden
Mijn moeder zegt altijd dat je nooit genoeg van die dingen kan hebben en dat je ze overal voor kan gebruiken. Mijn broertje had er heel veel 20 jaar terug, omdat hij een Hydrofiele doek fijn vond ipv knuffel. Maar zelfs nu, 20 jaar later, worden die doeken nog voor alles in huis gebruikt!
4 uur geleden
Ik had de vorige keer 18 hydrofiele doeken en zelfs toen kwam ik soms tekort馃ぃ je gaat ze overal voor gebruiken
4 uur geleden
Reactie op Saravdw1995
Ik had de vorige keer 18 hydrofiele doeken en zelfs toen kwam ik soms tekor ...
Waarvoor gebruik je ze allemaal?