9 Reacties
12 uur geleden
Als je de enige werknemer bent en hij ook niks mee neemt is het toch niet erg als je niets mee neemt?
12 uur geleden
Welnee, bespaar je de moeite. Wens hem een fijn weekend en die maandag daarop komt die van een koude kermis thuis😂😂😂
12 uur geleden
Ik zou het ook gewoon lekker laten. Het is niet verplicht en inderdaad beapaar jezelf de moeite dat je je er nog druk om gaat maken.
Lekker genieten van dat je dan met verlof kan gaan!
11 uur geleden
Een cadeau zou ik sowieso niet doen vind ik erg overdreven voor het feit dat jij met verlof gaat. Vind eerder dat jij dan een cadeautje hoort te krijgen met iets met succes met de laatste loodjes. Maar goed dat kan natuurlijk ook omdat ik die collegiale tijd heb op mijn werk ..
als je echt iets wilt geven zou ik een kitkat doen met de tekst ik neem een break jij een kitkat en klaar is kees. Zou niet zo moeilijk doen. Zeker omdat je collega niet doet met z’n verjaardag zegt eigenlijk al genoeg
2 uur geleden
Reactie op Eline1510
Fijn dat jullie mijn gevoel bevestigen haha
Zeker gewoon niets doen. Jij gaat gewoon met verlof, en hij (ik denk) zou iets voor jou moeten doen en niet anders om.
Ga lekker je werk afsluiten en geniet van je verlof!
Ik dacht over hetzelfde- ik ga volgende week donderdag met verlof en verwacht ook geen cadeautje of zo. Vind persoonlijk beetje “meh” maar het is wat het is.
1 uur geleden
Je kunt gewoon iets lekkers meenemen (kan gewoon een lekker koekje ofzo uit de supermarkt dan kun je er die dag zelf ook nog van snoepen 😉