46 Reacties
19 uur geleden
Ik kijk er naar uit de nieuwe sushi tenten te kunnen uitproberen die dit jaar zijn geopend 😁
En een witbiertje in de zomer. Ben groot fan van alcoholvrij bier, maar een echt witbiertje is toch niet te vervangen
19 uur geleden
Carpaccio; op mn buik liggen; biefstuk; ossenworst;
Goed kunnen scheren ipv acrobaatje spelen. Mn buik die niet in de weg zit. Normaal iets kunnen eten zonder 1000 x te verslikken. Een ijskoude RedBull.
19 uur geleden
Ik kijk er erg naar uit om weer een dunne buik te hebben en kleding aan te doen die ik leuk vindt 🤭! En sushi 😊
19 uur geleden
Niet meer misselijk te zijn.
Geen insuline meer te hoeven spuiten.
Niet elke hap die ik neem te hoeven registreren en koolhydraten te moeten tellen.
Weer (heel rustig) te kunnen lopen/geen rolstoel meer nodig te hebben.
Indiaas te bestellen.
Mezelf overal te kunnen scheren.
Geen geïrriteerde benen meer te hebben/geen vocht meer vast te houden.
...
19 uur geleden
Een spicy italian van de subway te kunnen bestellen. Op mijn buik/normale positie in bed kunnen liggen. Salami en pepperoni op pizza. Mijn zwarte thee weer te kunnen drinken
19 uur geleden
Reactie op 7Maart2023
Niet meer misselijk te zijn.
Geen insuline meer te hoeven spuiten.
Niet elk ...
Klinkt echt heel pittig en heel begrijpelijk dat je hier naar uit kijkt🙏
19 uur geleden
Reactie op LauraVenray
Een spicy italian van de subway te kunnen bestellen. Op mijn buik/normale p ...
Ik eet gewoon pizza met salami en pepperoni hoor 🙈 als het goed verhit is, mag het!!
19 uur geleden
Vooral sporten en einden wandelen zonder pijn. Niet meer hoeven na te denken wat ik allemaal kan doen op een dag en hoe ik energie moet verdelen, maar gewoon gaan! Sushi, wijn en in mijn eigen kleding passen mis ik ook.
18 uur geleden
Mij weer lekker voelen als de letterlijke “druk” eraf is. Bij mijn vorige zwangerschap huppelde ik bijna gelijk na de bevalling omdat ik mij instant beter voelde. Kijk er nu ook naar uit.
Qua eten/koffie ben ik niet zo streng meer, dus dat geloof ik wel
18 uur geleden
Reactie op Lizzel
Overal gewoon weer bij te kunnen als ik buk 😅
Ah ja! Inderdaad. Ik moest lang nadenken voor wat ik zou willen. Maar inderdaad, makkelijk dingen weer kunnen oprapen, en ook makkelijker mijn schoenen kunnen aandoen, weer makkelijker kunnen verzitten en omdraaien in bed, geen zwangerschapskussen nodig hebben zodat ik weer kan knuffelen met mijn partner, op mijn buik liggen zou ook wel fijn zijn. En dingen eten zoals droge worst of sushi, een glaasje alcohol in de zomer zou ook lekker zijn. En koffie en thee met caffeïne
18 uur geleden
Reactie op Suussuperheld
Ik eet gewoon pizza met salami en pepperoni hoor 🙈 als het goed verhit is, ...
Eigenlijk gaat het bij salami en pepperoni niet zozeer erom dat je het verhit. Maar omdat het zeer verwerkt vlees is. Nu ben ik zelf ook niet zo streng hoor! Ik heb ook een lekker pizza gegeten. Maar ik let wel echt erop om geen plakjes kipfilet, salami, boterhamworst etc te eten. Dat is namelijk best slecht voor je. (Ook als je niet zwanger bent)
Ik kijk er naar uit om weer vrijuit te bewegen! Wil al weken hardlopen maar dat gaat nu gewoon niet meer. Hihi en verder de vino, de haring en carpaccio haha