21 Reacties

vorige maand

Yes hier ook zo. Heel leuk voor de bekken #not
Wat goed om horen. Ik ben 28 weken en raak nu al bijna in paniek dat mijn kindje ligt nog stuit.. 💀

2 weken geleden

Hebben jullie wat gevoeld hiervan? Ben morgen 30 weken. Ik heb sinds gister wat last van ongesteldheids achtige krampen, niet echt pijnlijk maar prettig is anders. Soms wat steken onderin m’n buik en sinds dinsdag last van m’n bekken. Ben dus benieuwd of ze hier aan het indalen is 😅 Las verder dat indalen niks zegt over bevallen dus dat ze zo nog makkelijk 10 weken kan blijven zitten gelukkig

2 weken geleden

Ik had soms idd menstruatie krampen en vooral echt steken in mn kruis. De vk zei dat dit wel paste bij indalen en voelde ook dat ze aan het indalen is

Reactie op LiesHH11

Hebben jullie wat gevoeld hiervan? Ben morgen 30 weken. Ik heb sinds giste ...
Ik heb indalingsweeen gehad! 1 avond, het duurde ongeveer een half uur met om de 3 minuten een halve minuut steek in m'n buik

2 weken geleden

Ik dacht dat ik blaasontsteking had. Uit de test bleek van niet. Gisteren bleek uit de echo dat meneer al lekker aan het indalen is, dus wat ik ervan merk is de extra druk op mijn blaas.
Vandaag bij de verloskundige geweest met 31+1 en hier ook al redelijk. Ze zei wel dat de kleine nog uit het bekkengebied kan. Dus of het echt indeling is weet ik niet precies. Ze ligt in ieder geval goed tot nu toe

2 weken geleden

Ik heb alleen enorme pijn aan mn schaambot en lies, kan dat ook door indalen komen?

2 weken geleden

Reactie op BehulpzameVogel483473

Wat goed om horen. Ik ben 28 weken en raak nu al bijna in paniek dat mijn k ...
Mijn eerste lag tot 35 weken in stuit. Met 36 weken was meneer gedraaid en was er niks meer aan de hand. Het kan dus allemaal nov goedkomen, geen paniek je hebt nog alle tijd (of nouja je kindje heeft nog alle tijd)

gisteren

Reactie op LiesHH11

Hebben jullie wat gevoeld hiervan? Ben morgen 30 weken. Ik heb sinds giste ...
Ik was dus niet gek aan het worden 😂 iedereen zei ‘neejoh dat is vroeg, zal wel niet’ Maar maandag bij de verloskundige geweest en ze is toch echt ingedaald. Toch wel fijn om die bevestiging te krijgen want begon al aan m’n eigen klachten te twijfelen 😂

Reactie op Mary202412

Ik dacht dat ik blaasontsteking had. Uit de test bleek van niet. Gisteren b ...
Ik ervaar dit ook zo. De baby beweegt enorm veel en het voelt alsof hij aan het schuiven of zakken is.. en tegelijkertijd met steek in mijn blaas. Dus ik denk dat hij nu aan het indalen is

gisteren

Reactie op AngstlozeKikker846679

Ik ervaar dit ook zo. De baby beweegt enorm veel en het voelt alsof hij aan ...
Jaaa we liepen een van die dagen door de stad en heb zoveel wc's moeten zoeken omdat ik steeds dacht dat het er elk moment uit kwam lopen 🤣

gisteren

Hier nu 34+ weken en is ook ingedaald! Heb de afgelopen weken veel last gehad van bekken en blaas.
Hier 33+ weken en ineens gedraaid🙃🙃 hoop dat hij snel weer goed gaat liggen, 2 weken geleden met een echo lag die ver met zn hoofd naar beneden dus afwachten!

Reactie op Mary202412

Jaaa we liepen een van die dagen door de stad en heb zoveel wc's moeten zoe ...
Kan ik me best voorstellen🤣 ik loop ook steeds te roepen dat ik het ‘echt absoluut’ niet meer volhoud in de auto🤣🤣
Hoe merken jullie dat het ingedaald is??

gisteren

Ingedaald met 32 weken en nu vast in het bekken! Hopelijk blijft dat zo 🙏🏼

gisteren

Reactie op SpontaneKerss

Veel last van blaas (steken, veel plassen) en bekkenpijn. De vk heeft toen bevestigd dat het kindje is ingedaald.

Reactie op SpontaneKerss

Goede vraag. Mijn verloskundige heeft nog niks gezegd over indalen.. Ik heb de laatste paar dagen wel ineens krampen enzo dus misschien is dat het? 🤷‍♀️

gisteren

Reactie op SpontaneKerss

Inderdaad echt steken, ongesteldheidskrampen, en veel plassen. Ook wat meer last van m’n bekken gehad