4 Reacties
9 uur geleden
Hier hetzelfde. Ik kan niet meer. Ik wordt ook doorverwezen en krijg een inleiding.
Ik kan niet eens voor mijzelf zorgen, laat staan voor m’n andere kindje.
Ben erg blij met mn VK die meedenkt
9 uur geleden
Reactie op Baby#2ontheway!:)
Hier hetzelfde. Ik kan niet meer. Ik wordt ook doorverwezen en krijg een in ...
Ja heb dinsdag weer en groei echo en daar ga ik het zeker weer aangeven. Ben echt op.
7 uur geleden
Ik ben zwanger van nr4 en sinds mn 2e zwangerschap heel erg last van bekkeninstabiliteit en zwangerschapsischias. Lopen, zitten, liggen alles is pijnlijk. Uitval van linkerbeen. Huilen in bed als ik weer moet omdraaien.
Ik ben bij nr3 met 38 weken ingeleid (vanwege grote baby + diabetes) maar dat was een ramp. Ik heb aangegeven om dit keer niet voor 39 weken ingeleid te willen worden. Zit liever nog een week die pijn uit dan een herhaling van de vorige keer.
Echt niet om je ontmoedigen want ik snap de pijn echt goed! Maar onze (nu nog) jongste gedroeg zich prematuur. Waardoor hij niet kon zuigen, slikken en ademen tegelijk. Hierdoor stopte hij met ademen. Toen hij 4 dagen oud was hing hij slap en bijna blauw in de armen van mn man omdat hij weer was gestopt met ademen. Hij is toen opgenomen geweest en heeft een week lang aan allerlei apparaten gehangen om hem te monitoren. Mijn halve kraanwerk heb ik weer in het ziekenhuis doorgebracht.
Dat betekent natuurlijk niet dat het bij elke baby zo zal gaan maar misschien wel iets om rekening mee te houden. Er zijn genoeg baby's die met 38 weken gehaald worden waar het wel goed bij gaat maar wij hadden net pech.
2 uur geleden
Ik zit ook met een kleintje van 1 jaar en veel pijn. Vooral in mijn buik omdat ik letterlijk het gevoel heb heen ruimte meer te hebben dus ja zoals iedereen ook zegt niks is meer comfortabel. Ik heb aankomende week ook een groeiecho om te kijken of inleiden met 38w nodig is door een ‘te grote baby’ hoop stiekem ergens wel dat ik te horen krijg dat het voor mij wel een mogelijkheid is