10 Reacties
5 maanden geleden
Ik vind het persoonlijk een iets te hoog ‘Jut en Jul gehalte’ hebben. Afzonderlijk wel prachtige namen!
5 maanden geleden
Natuurlijk kan het! Je kids zullen het grootste gedeelte van hun leven niet samen in één adem genoemd worden. Dan is het gewoon "Floris de Vries" en "Fleur de Vries" (ik verzin even een achternaam). Het is wel handig om in ieder geval één van de twee een tweede naam te geven (misschien heeft je zoontje die al), omdat je anders geen verschil ziet tussen de initialen. Dat kan wel lastig zijn, bijv. bij post.
5 maanden geleden
Is heel leuk!
Mischien ook handig om Fleur dan een tweede naam erbij de geven omdat het beiden met een F begint zit je later wel altijd met post zolang ze in 1 huishouden wonen.
5 maanden geleden
Reactie op SkittleMom23
Natuurlijk kan het! Je kids zullen het grootste gedeelte van hun leven niet ...
We hebben inderdaad Floris een tweede naam gegeven. Dus daar was al over nagedacht haha.
5 maanden geleden
Super leuk! Beide namen staan ook hoog op ons lijstje. Bij ons zoontje hebben we destijds erg getwijfeld tussen Floris of Luca. Is uiteindelijk toch Luca geworden, dit kindje voelde niet als een Floris.
Voor een meisje gaan we nu wel voor Fleur maar wel met een tweede naam gezien mijn partner ook een naam heeft die begint met een F.