36 Reacties

6 maanden geleden

Ik, alle drie (drieling) 2 waren 6+3 weken en 1 was 6+0 weken. Allemaal met kloppend hartje gezien, niet gehoord nog 😍

6 maanden geleden

Hoi! Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ik dacht dat ik 7+0 was. Ik bleek 6+4 te zijn. Er was wel een kloppend hartje te zien! Maar of het met 6+0 te zien is durf ik niet te zeggen.

6 maanden geleden

Vandaag met 6+1 zeker een kloppend hartje

6 maanden geleden

Hier kloppend hartje gezien met 6+4 🥰, Vanaf 5 weken klopt het hartje en zover ik begreep kan je dat dan ook zien!

6 maanden geleden

Mijn gynaecoloog zei dat ze met haar apparatuur vanaf 6+1 een kloppend hartje kan zien, dus misschien hangt het ook af van het echo-apparaat?

6 maanden geleden

Hier een kloppend hartje met 6+2!

6 maanden geleden

Hier kost zo'n echo geld. We doen hem wel maar ze doen hem pas bij 7-8 weken om teleurstellingen en uiteraard stress bij jezelf te voorkomen.

6 maanden geleden

Wij hebben de echo vorige week gehad ej word vergoed door de basisverzekering

6 maanden geleden

Ik heb afgelopen donderdag een kloppend hartje gezien bij precies 6 weken! Het was een inwendige echo en je zag het gelijk🍀

6 maanden geleden

Met 6+0 het hartje mogen zien kloppen😍

6 maanden geleden

Hier mocht ik het hartje zien met 5 weken en 6 dagen😍

6 maanden geleden

Hier ook een echo op eigen verzoek (en kosten) gedaan met 6+4 en een kloppend hartje gezien, zelfs met de buikecho ipv inwendig.

6 maanden geleden

Je moet wel zeker weten dat je al 6wk bent. Als je ovulatie net wat later was kan het zomaar zijn dat je geen kloppend hartje ziet en het alleen maar meer onrust geeft. Ik zou zelf wachten tot minstens 7+0 volgens eigen berekening. Uiteindelijk wil je toch zekerheid.

6 maanden geleden

Reactie op VlinderHart872

Mijn gynaecoloog zei dat ze met haar apparatuur vanaf 6+1 een kloppend hart ...
Klopt, was bij de eerste zwangerschap naar een plek geweest waar ze op grote afstand bleven. Ze kon niet ver genoeg inzoomen en dus ook zeker geen hartje zien kloppen

6 maanden geleden

Bij mij was er met 5+2 weken al een kloppend hartje. Nog wel traag, wat normaal is. Gister ook een echo gehad met 7 weken en nu een sterk kloppend hartje

6 maanden geleden

Heb dinsdag de 1e echo en dan ben ik 6 +4. Dus ben benieuwd! Vorig jaar helaas bij 8 weken echo niks meer te zien..

6 maanden geleden

Ik heb afgelopen maandag een echo gehad bij 6+4 en wij hebben al een kloppend hartje gezien!

6 maanden geleden

Hoe komt het dat sommige dan met 6 weken al een echo krijgen? Ik heb mijn 1e pas met 8 weken. Eerder was niet een optie?

6 maanden geleden

Reactie op 1eBaby1995-2026

Hoe komt het dat sommige dan met 6 weken al een echo krijgen? Ik heb mijn 1 ...
Vaak door voorgeschiedenis of complicaties

6 maanden geleden

Ik heb een echo gehad met ongeveer 5,5 week (uitwendig) en er was hartactiviteit te zien. Ik kreeg deze echo vanwege risico op bbz (zwanger geworden met spiraal).