36 Reacties
6 maanden geleden
Hoi! Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ik dacht dat ik 7+0 was. Ik bleek 6+4 te zijn. Er was wel een kloppend hartje te zien! Maar of het met 6+0 te zien is durf ik niet te zeggen.
6 maanden geleden
Hier kloppend hartje gezien met 6+4 🥰,
Vanaf 5 weken klopt het hartje en zover ik begreep kan je dat dan ook zien!
6 maanden geleden
Mijn gynaecoloog zei dat ze met haar apparatuur vanaf 6+1 een kloppend hartje kan zien, dus misschien hangt het ook af van het echo-apparaat?
6 maanden geleden
Wij hebben de echo vorige week gehad ej word vergoed door de basisverzekering
6 maanden geleden
Ik heb afgelopen donderdag een kloppend hartje gezien bij precies 6 weken! Het was een inwendige echo en je zag het gelijk🍀
6 maanden geleden
Reactie op VlinderHart872
Mijn gynaecoloog zei dat ze met haar apparatuur vanaf 6+1 een kloppend hart ...
Klopt, was bij de eerste zwangerschap naar een plek geweest waar ze op grote afstand bleven. Ze kon niet ver genoeg inzoomen en dus ook zeker geen hartje zien kloppen
6 maanden geleden
Bij mij was er met 5+2 weken al een kloppend hartje. Nog wel traag, wat normaal is. Gister ook een echo gehad met 7 weken en nu een sterk kloppend hartje
6 maanden geleden
Heb dinsdag de 1e echo en dan ben ik 6 +4. Dus ben benieuwd! Vorig jaar helaas bij 8 weken echo niks meer te zien..
6 maanden geleden
Ik heb afgelopen maandag een echo gehad bij 6+4 en wij hebben al een kloppend hartje gezien!
6 maanden geleden
Hoe komt het dat sommige dan met 6 weken al een echo krijgen? Ik heb mijn 1e pas met 8 weken. Eerder was niet een optie?