15 Reacties
13 uur geleden
Ruime kleding,zodat je makkelijker je kleding aan en uit kunt doen.
13 uur geleden
Reactie op ZachtmoedigeSequoia334064
Ruime kleding,zodat je makkelijker je kleding aan en uit kunt doen.
En stel je lekt door door bloeding dat het niet erg is.
13 uur geleden
Tijdens de bevalling zou ik hoogstens een wat langer shirt/pyjamajurkje dragen (of bijvoorbeeld een shirtje met spaghetti bandjes). Je hebt het waarschijnlijk warm en veel vrouwen willen zelf helemaal niks aan of om hun lijf.
Na de bevalling lekkere ruime zachte comfortabele kleding. Niks dat straks zit. Joggingsbroek etc.
13 uur geleden
Ik droeg een knoopjes pyjama jurk van de hema, met een sport topje eronder tijdens de bevalling, en na dien een lekker zittend huispak
10 uur geleden
Ik droeg de eerste 14 uur een trainingsbroek en shirt. Nadat de vliezen waren gebroken een netbroekje met shirt. Uiteindelijk in bad bevallen met mijn bh aan. Na het douchen een lekkere grote Zeeman onderbroek, voedingsbh en een pyjama met knoopjes van de Primark (hebben ze ook bij de Hema/Zeeman). Daarin ben ik ook naar huis gegaan. Ik had nog een nachtjapon mee, maar uiteindelijk niet aangehad.
9 uur geleden
Ik heb voor tijdens de bevalling een korte maar wijde pijama jurk
Na de bevalling moeten we minimaal 2 dagen blijven, daarvoor heb ik wijde jurk pijamas van de C&A met knopen voor. Omdat ze alleen lange mouwen hadden en ik daar geen fan van ben (en iedereen zegt dat je kookt na een bevalling), heb ik ze eraf gehaald. Die lijken me ook heerlijk voor thuis die eerste dagen.
Voor naar huis zachte joggingbroek en een wijde top zonder mouwen met vest voor als nodig
9 uur geleden
Ik heb deze besteld voor tijdens de bevalling. Voelt fijn aan met een dunne stof https://www.bonprix.nl/product/voedings-nachthemd-met-biologisch-katoen-zwart-943160/?itemOptionId=29942335.
Voor na de bevalling heb ik een heerlijk chill pak besteld. Wel mijn eerste bevalling dus geen idee of het fijn gaat zijn
9 uur geleden
Tijdens de bevalling had ik alleen een topje aan, na de bevalling een lekkere broek/legging etc.
6 uur geleden
Reactie op Mary202412
Ik heb voor tijdens de bevalling een korte maar wijde pijama jurk
Na de be ...
Je kunt het ook ineens heel koud krijgen hoor, je benen dan
4 uur geleden
Reactie op ZachtmoedigeSequoia334064
Je kunt het ook ineens heel koud krijgen hoor, je benen dan
Aaah goed om te weten! Heb ook een badjas mee en kan altijd een joggingbroek van mijn vent stelen, op 10 min afstand is een winkelcentrum waar hij voor zichzelf kan bijhalen 馃榿
4 uur geleden
Tijdens de bevalling waarschijnlijk niks. Ik wil in bad net als bij de eerste. De eerste keer waren begonnen met het breken van de vliezen dus alles werd steeds nat waardoor ik al snel alles uit had.
Voor na de bevalling heb ik extra pyamas gekocht. Je kan de eerste 2/3 weken heel veel gaan zweten (al het vocht wat je vasthoud moet er ook weer uit) snachts dus dat is wel een tip om die voldoende op voorraad te hebben