466 Reacties
6 maanden geleden
Ik sluit me hier bij aan, ik heb sinds woensdag positief getest, gisteren bloed wezen prikken en heb een hcg van 34 tot nu toe ziet dat er mooi uit.. ik verwacht rond 15 feb te zijn uitgerekend, zit nu op 12 dpo
6 maanden geleden
9 februari als het goed mag blijven gaan. Spannend he!? 26 juni heb ik de eerste echo. Ik mocht wat eerder vanwege een chronische ziekte. Elk nadeel heb z'n voordeel 😅 Qua klachten vooral errrrrug moe en buikkrampen. En een kapotte tong van het op m'n tong bijten, want ik moet echt m'n best doen om het niet van de daken te schreeuwen
6 maanden geleden
Reactie op BMT26
Hoi! Welkom!🙋🏼♀️
Ik zie altijd in bijvoorbeeld Amerika op tv dat vrouwen ...
Ik heb in nov met 11 weken een ma gehad en feb en april een vroeg mk gehad. Zo kunnen we bij houden hoe mijn oploop in hcg is om te beoordelen of het goed gaat. Tot nu toe mag ik dit zonder te veel moeite van de huisarts, stelt me gerust te weten welke kant het op gaat 😇
Mag nu dinsdag wederom prikken en toeval wilt zijn we woensdag voor de eerste keer naar fertiliteitsarts gaan 🫠
6 maanden geleden
14 februari (volgens eigen berekening), zo leuk een valentijnsbaby!
6 maanden geleden
Reactie op Loissss
Hebben jullie al veel symptomen?
Ik ben zoooo moe, en ik heb echt de hele dag honger. Ik ben ook elke dag opeens een uur of 2 eerder wakker dan normaal.