466 Reacties

6 maanden geleden

2 februari ben ik uitgerekend

6 maanden geleden

Ik 9 februari! 🥰

6 maanden geleden

Ik denk 10februarie. Maar zeker weten durf ik het nog niet. Eerst een echo, op 2juli. En jullie?

6 maanden geleden

Ik ook op de 12de 🥰

6 maanden geleden

Eerste echo op 4 juli, hoe houden jullie het uit al die weken wachten?

6 maanden geleden

Reactie op Il93

Ik denk 10februarie. Maar zeker weten durf ik het nog niet. Eerst een echo, ...
Ik heb 26-06 de eerste echo. Het is mijn tweede kindje dus ik weet wel een beetje hoe of wat. Nu heb ik in januari een erg vroege miskraam gehad hierdoor mag ik iets eerder.

6 maanden geleden

Reactie op Loissss

Eerste echo op 4 juli, hoe houden jullie het uit al die weken wachten?
Dat is een goede vraag. Weet het zelf ook niet haha we moeten het maar accepteren. 🤣 maar het maakt het er niet makkelijker op zeg maar

6 maanden geleden

Reactie op Loissss

Ik ook op de 12de 🥰
👏👏

6 maanden geleden

Hebben jullie al veel symptomen?

6 maanden geleden

Reactie op Loissss

Hoofdpijn, darmen doen niks meer en daardoor past de broek al amper dicht, misselijk sinds vandaag, slecht slapen, wel veel moe haha. En jij?

6 maanden geleden

Reactie op Juju1223736378

Ik 9 februari! 🥰
Ik ook 🥹

6 maanden geleden

Ik 10 of 11 weet het nog niet exact ☺️

6 maanden geleden

Ik sluit me hier bij aan, ik heb sinds woensdag positief getest, gisteren bloed wezen prikken en heb een hcg van 34 tot nu toe ziet dat er mooi uit.. ik verwacht rond 15 feb te zijn uitgerekend, zit nu op 12 dpo

6 maanden geleden

Reactie op sanshine87

Ik sluit me hier bij aan, ik heb sinds woensdag positief getest, gisteren b ...
Hoi! Welkom!🙋🏼‍♀️ Ik zie altijd in bijvoorbeeld Amerika op tv dat vrouwen bloeding laten prikken e.d. Kies je hier zelf voor? En waarom? 😇

6 maanden geleden

9 februari als het goed mag blijven gaan. Spannend he!? 26 juni heb ik de eerste echo. Ik mocht wat eerder vanwege een chronische ziekte. Elk nadeel heb z'n voordeel 😅 Qua klachten vooral errrrrug moe en buikkrampen. En een kapotte tong van het op m'n tong bijten, want ik moet echt m'n best doen om het niet van de daken te schreeuwen

6 maanden geleden

Reactie op BMT26

Hoi! Welkom!🙋🏼‍♀️ Ik zie altijd in bijvoorbeeld Amerika op tv dat vrouwen ...
Ik heb in nov met 11 weken een ma gehad en feb en april een vroeg mk gehad. Zo kunnen we bij houden hoe mijn oploop in hcg is om te beoordelen of het goed gaat. Tot nu toe mag ik dit zonder te veel moeite van de huisarts, stelt me gerust te weten welke kant het op gaat 😇 Mag nu dinsdag wederom prikken en toeval wilt zijn we woensdag voor de eerste keer naar fertiliteitsarts gaan 🫠

6 maanden geleden

Ik ook 12 februari volgens eigen berekening! 🥰

6 maanden geleden

14 februari (volgens eigen berekening), zo leuk een valentijnsbaby!

6 maanden geleden

Reactie op VreedzameFontein451465

14 februari (volgens eigen berekening), zo leuk een valentijnsbaby!
Wat leuk! Valentijn of Valentina 🤪🤪

6 maanden geleden

Reactie op Loissss

Ik ben zoooo moe, en ik heb echt de hele dag honger. Ik ben ook elke dag opeens een uur of 2 eerder wakker dan normaal.