580 Reacties

6 maanden geleden

Hoi hoi, wat leuk! Hier ook naar verwachting 26 februari uitgerekend. Bij allebei onze kindjes met 37 weken bevallen dus verwacht dan wel weer eerder! Ik voel me goed, alleen erg moe en gevoelige borsten. En jij?😊

6 maanden geleden

Hi! Leuk. Ik vermoed ergens rond 24 februari uitgerekend. Vind het allemaal nog wel heel spannend na een miskraam 1.5 jaar geleden. Maar probeer vooral te genieten (ondanks de vermoeidheid en misselijkheid). Leuk om een praatgroep te hebben

6 maanden geleden

Hoi! Leuk! Ik ben ook rond 24 februari uitgerekend. Ik ben voor de allereerste keer zwanger en vooral moe, ochtend misselijk en in de avond heel opgeblazen 😅. Fijn om een groepje te hebben!

6 maanden geleden

Ik sluit ook hier aan! Ik ben op 22/2 uitgerekend maar beviel bij mijn eerste pas op 41+5, dus verwacht minnnnstens in deze groep te horen maar denk zelfs begin maart haha!

6 maanden geleden

Hee allemaal, wat leuk! 😊 🥰mn huisarts schatte t rond de 25e of 26e. Eerste keer zwanger, en idd moe en heeel erg opgeblazen 🤣 Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik dus al 30 juni, omdat ik al vroeg zo'n donkere test had 😅🤷🏻‍♀️ geen ovulatietesten gedaan deze maand, omdat we eigenlijk een 'rustmaand' hadden tussen IUI's en intake ivf😅🎉

6 maanden geleden

Hoi, volgens eigen berekeningen ben ik 23 februari uitgerekend. Dit is mijn zesde zwangerschap, maar wordt als alles goed blijft gaan mijn vijfde kindje. Deze zwangerschap was niet gepland, maar wel gewenst. Ik heb (nog) niet last van kwaaltjes. Ik maak me niet zorgen want bij zwangerschap 3 t/m nu heb niet veel last gehad van kwaaltjes. Vanaf het tweede trimester werd het zwaar, harde buiken, bekkeninstabiliteit etc.

6 maanden geleden

Reactie op ncvb

Hoi hoi, wat leuk! Hier ook naar verwachting 26 februari uitgerekend. Bij a ...
Oohhh wat leuk!! Fijn dat je je goed voelt! Ik helaas wat minder, al gespuugd, last van mn buik, misselijk, moe, hoofdpijn… hopelijk is dat snel voorbij😩 herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap. Toen werd ik pas veeeel later misselijk

6 maanden geleden

Reactie op Michellebabymei2024

Oohhh wat leuk!! Fijn dat je je goed voelt! Ik helaas wat minder, al gespuu ...
Aaah nee wat naar.. hopelijk voel je je snel wat beter! Ik heb bij allebei m’n zwangerschappen echt de hele zwangerschap door gespuugd en misselijk geweest. Dus zo lang dat nog niet zo is geniet ik er ff van 😅

6 maanden geleden

Reactie op ncvb

Aaah nee wat naar.. hopelijk voel je je snel wat beter! Ik heb bij allebei ...
Oeffff dat is pittig! Hopelijk deze keer dan niet inderdaad!!

6 maanden geleden

Hebben jullie al kindjes? En zo ja hoe oud? Mijn dochtertje is begin deze maand 1 geworden. Wilde ook graag starten als zij 1 werd, nou dat is aardig vlot gelukt dus🫢😂🫶🏼

6 maanden geleden

Hoi! Ik sluit ook graag aan, ondanks dat ik het nog heel spannend vind met nog lichte testen en wisselende resultaten. Volgens mijn eigen berekening zou ik rond 26 februari uitgerekend moeten zijn. Ik heb veel last van vermoeidheid en ben enorm opgeblazen. Daarnaast af en toe een weeig gevoel en veel trek de hele dag door. Ik ben wel blij als ik een paar weken verder ben en wat meer zekerheid heb..

6 maanden geleden

Hebben jullie al kindjes? En zo ja hoe oud? Mijn dochtertje is begin deze m ...
Ja, wij hebben een dochter van 2jaar en 2 maanden 🥰

6 maanden geleden

Hi! Leuk, een groepje waar ik me bij aan mag sluiten ☺️ Volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend op 24 februari. Eerste echo zal op 18 juli zijn, duurt nog lang voor een ongeduldig persoon haha. Zit te denken om eventueel een vroege echo te doen.. Heb wat last van lage rugpijn, hoofdpijn en oprispingen. Ach, heb het er eigenlijk graag voor over. Is trouwens mijn eerste zwangerschap. Hoop voor ons allemaal op een positieve en voorspoedige zwangerschap dames! ♥️

6 maanden geleden

Hi ik ben volgens m’n app ook uitgerekend op 26 februari🥰

6 maanden geleden

Reactie op Sharon1989Z

Hi! Leuk, een groepje waar ik me bij aan mag sluiten ☺️ Volgens mijn eigen ...
Ik mag een dagje eerder, op de 17e juli, maar ik ben ook echt ongeduldig! En voor mij ook de eerste zwangerschap.

6 maanden geleden

Reactie op Silkyfields

Ik mag een dagje eerder, op de 17e juli, maar ik ben ook echt ongeduldig! ...
Erg hè, de dagen duren voor mij zo lang. Hoe voel jij je? En wanneer denk jij uitgerekend te zijn?

6 maanden geleden

Wij hebben twee dochters. Eentje van bijna 3 en eentje van 1,5 🥰

6 maanden geleden

Ja, ik heb vier kindjes. Drie meiden van 9, 5 en 3 jaar en een jongetje van 6 mnd.

6 maanden geleden

Reactie op Sharon1989Z

Erg hè, de dagen duren voor mij zo lang. Hoe voel jij je? En wanneer denk j ...
Ik denk rond de 26e, maar ik vind het lastig inschatten dus ben heel benieuwd waar ze mee komen. Ik voel me opzich prima, heb kleine dingen zoals een opgeblazen gevoel en vermoeidheid en veel trek. Maar dat ik nog niet super veel voel maakt me dan ook weer onzeker. Heb ook het gevoel dat ik gisteren er meer van merkte dan vandaag bijvoorbeeld..

6 maanden geleden

Leuk! Gefeliciteerd allemaal🥰 Als ik het goed heb uitgerekend is mijn uitgerekende datum rond 27 februari. We hebben al 2 kindjes en nu dus zwanger van de 3e, zo spannend en leuk!