8 Reacties
8 uur geleden
Ik heb hier ook al een een paar weken last van (nu 32+5). Ik had het van de week aangekaart bij de verloskundige en die zei dat dit normaal is, maar het moet niet de hele dag aan 1 stuk door zijn. Dus ik moet het wel in de gaten houden.
Als je twijfelt, gewoon je verloskundige bellen 😊
8 uur geleden
Reactie op SarahSophie
Ik heb hier ook al een een paar weken last van (nu 32+5). Ik had het van de ...
En wat precies voel jij dan op zoon momenten?
7 uur geleden
Ik heb hier ook erg last van, neemt naarmate de zwangerschap vordert toe, ik heb al mijn gehele zwangerschap daarnaast extreme vermoeidheid.
Ben ervoor bij de huisarts geweest en die hebben een holter onderzoek gedaan (meerdere dagen je hartslag in de gaten houden) vandaag te horen gekregen dat ik toch naar een cardioloog voor verder onderzoek moet. Omdat het bij mij soms wel hele dagen klachten zijn, en dit ook terug te zien is in het onderzoek.
7 uur geleden
Reactie op VerrukkelijkePrism737091
Ik heb hier ook erg last van, neemt naarmate de zwangerschap vordert toe, i ...
Oh, hopelijk valt het wel allemaal mee…. Dan zal ik als het aanhoud toch maar even laten controleren.
Veel succes nog met de zwangerschap ❤️
6 uur geleden
Reactie op Fabienne Vogt
En wat precies voel jij dan op zoon momenten?
Het voelt alsof m'n hart een slag overslaat en dan even sneller. Het is te vergelijken met alsof je ergens van schrikt.
6 uur geleden
Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap gekregen. Ik had daarvoor af en toe wel eens een overslag, maar de hartkloppingen en versnelling zijn echt in die zwangerschap ontstaan. Helaas is het na die zwangerschap in sommige periodes gebleven. Na uitgebreid onderzoek bleek ik een ANVRT te hebben (even googelen). Ik heb eenmalig een ablatie gehad maar die heeft onvoldoende geholpen. Ik moet nog een keer (maar deze zwangerschap gaat natuurlijk voor).
Zelf heb ik het idee dat het iets hormonaals is. Bij gebruik van anticonceptie laait het ook erg op en bij deze zwangerschap ook weer. Als m’n hormonen stabiliseren, neemt het vaak weer af. Volgens cardioloog kan dat niet, maar toch vind ik het een apart voorkomen..
Een geruststelling: mijn diagnose is vervelend maar niet ernstig. Dus mocht dit bij jou ook zijn ontstaan: geen reden tot paniek.
6 uur geleden
Hi! Ik lees in je andere topics dat je hier al vaker last van hebt gehad. De angst om iets te krijgen kan soms ook heel echt voelen. Is het een idee om dit met je huisarts te bespreken? Paniek klachten zijn ook heel serieus.
5 uur geleden
Ik heb ook hartkloppingen, maar ook bloedarmoede. Kan daarmee te maken hebben. Ik krijg nu ijzertabletten.