56 Reacties
2 weken geleden
30 weken en allebei de meisjes liggen met hun hoofd naar beneden 🤞🏻🩷🩷
2 weken geleden
Hier een week geleden nog in stuit, bij de controle vorige week wel met het hoofdje naar beneden. Paar dagen later voelde ik weer schopjes beneden dus ik vermoed weer in stuit gedraaid. En vandaag voel ik weer schopjes boven dus ik denk weer met hoofd naar beneden vandaag.
Ik ben 31+2
2 weken geleden
32+2 en ons kindje ligt sinds vandaag met z’n hoofdje naar beneden en is al een deel ingedaald!
Nadat die heel lang horizontaal (alsof die in een hangmat aan het chillen was lag)
2 weken geleden
Hier nog stuitligging, trouwens al sinds wk 10.
Volgende week echo, dan kijken we! 😊
2 weken geleden
Elk uur ligt ie nog anders, dan stuit dan dwars dan hoofd. Uit ervaring weet ik dat het nog kan veranderen tot de 41e week bij mij🤣 ik voel de baby ook wanneer hij draait
2 weken geleden
Ik heb sinds vorige week heel veel druk op mijn blaas. Heb blaasontsteking laten testen, dat was het niet. Straks weer echo, ben heel benieuwd hoe meneer nu ligt
2 weken geleden
Reactie op Mary202412
Ik heb sinds vorige week heel veel druk op mijn blaas. Heb blaasontsteking ...
Hij ligt idd met zijn hoofd al stevig naar beneden. De gynaecoloog gaf aan dat het nog kan veranderen, maar dat de kans niet heel groot was omdat hij al wat dieper zit
2 weken geleden
Mijn baby is rond 30 weken met z'n hoofdje naar beneden gaan liggen. Lekker op tijd haha
2 weken geleden
Mijn baby ligt al een aantal weken met haar hoofdje naar beneden. Klopt ook precies met waar ik de schopjes voel: lekker in mijn ribben en tegen mijn maag hahah
2 weken geleden
Hier ligt de baby ook al met hoofd naar beneden en ze is al aan het indalen. Dus af en toe indalingsweeen.