56 Reacties

2 weken geleden

Hier met hoofdje naar beneden en verder lekker op dr zij. Inmiddels al lichtelijk begonnen met indalen dus ga er van uit dat ze niet meer draait.

2 weken geleden

Hier ook nog steeds lekker dwars /onvolkomen stuit! Ben benieuwd of ie nog gaat draaien…nu 32,5w

2 weken geleden

met het hoofdje naar beneden sinds 26 weken

2 weken geleden

En hoeveel weken zijn jullie? Hier 29 weken

2 weken geleden

30 weken en allebei de meisjes liggen met hun hoofd naar beneden 🤞🏻🩷🩷

2 weken geleden

Hier een week geleden nog in stuit, bij de controle vorige week wel met het hoofdje naar beneden. Paar dagen later voelde ik weer schopjes beneden dus ik vermoed weer in stuit gedraaid. En vandaag voel ik weer schopjes boven dus ik denk weer met hoofd naar beneden vandaag. Ik ben 31+2
32+2 en ons kindje ligt sinds vandaag met z’n hoofdje naar beneden en is al een deel ingedaald! Nadat die heel lang horizontaal (alsof die in een hangmat aan het chillen was lag)

2 weken geleden

Hier nog stuitligging, trouwens al sinds wk 10. Volgende week echo, dan kijken we! 😊

2 weken geleden

Hier ook een dwarsligger 31+ 1 Baby ligt de hele zwangerschap al zo

2 weken geleden

Vorige week met 30 weken lag ze met haar hoofd naar beneden, maar geen idee of dat nog steeds zo is, ik voel dat zelf echt niet haha

2 weken geleden

Elk uur ligt ie nog anders, dan stuit dan dwars dan hoofd. Uit ervaring weet ik dat het nog kan veranderen tot de 41e week bij mij🤣 ik voel de baby ook wanneer hij draait

2 weken geleden

31+ 5 en sinds vorige week dwars of in stuit 🫣 ik hoop dat ie uiteindelijk goed gaat liggen 🙏

2 weken geleden

Ik heb sinds vorige week heel veel druk op mijn blaas. Heb blaasontsteking laten testen, dat was het niet. Straks weer echo, ben heel benieuwd hoe meneer nu ligt

2 weken geleden

Reactie op Mary202412

Ik heb sinds vorige week heel veel druk op mijn blaas. Heb blaasontsteking ...
Hij ligt idd met zijn hoofd al stevig naar beneden. De gynaecoloog gaf aan dat het nog kan veranderen, maar dat de kans niet heel groot was omdat hij al wat dieper zit

2 weken geleden

Stuit.. 😂

2 weken geleden

Hier net een echo gehad en hij ligt nog dwars met 30w3d

2 weken geleden

Mijn baby is rond 30 weken met z'n hoofdje naar beneden gaan liggen. Lekker op tijd haha

2 weken geleden

Mijn baby ligt al een aantal weken met haar hoofdje naar beneden. Klopt ook precies met waar ik de schopjes voel: lekker in mijn ribben en tegen mijn maag hahah

2 weken geleden

Ik ben bijna 30 weken en mijn baby ligt al 2 weken met zijn hoofdje naar beneden. Het kan uiteraard nog draaien, maar tot nu blijft hij zo liggen.

2 weken geleden

Hier ligt de baby ook al met hoofd naar beneden en ze is al aan het indalen. Dus af en toe indalingsweeen.