34 Reacties

2 maanden geleden

Ik kan die van ons online niet vinden. Mijn vriend wilde graag een luiertas in de vorm van een rugzak. En er vooral eentje die er niet te vrouwelijk uit ziet.

2 maanden geleden

Ik volg, wij zijn ook nog zoekende!

2 maanden geleden

Wij hebben deze. Mooie, stevige tas, inclusief verschoonmatje en haken. De kleur matcht met mijn Joolz kinderwagen en buggy. Wel zwaar. De haken vind ik ondingen, Dus ik gooi hem eigenlijk altijd onderin de mand van de kinderwagen of neem alleen een toilettas met een luier en doekjes mee. Als ik nu een luiertas zou kopen zou ik echter niet voor een rugzak gaan. Ik heb hem nog nooit zo gedragen en vindt het onhandig dat in een rugzak alles op elkaar ligt ipv naast elkaar in een bredere tas. Mijn vriend gebruikt hem soms wel als rugzak, maar die had een knalroze met glitters en unicorns ook gewoon zonder problemen meegenomen 😜 https://www.babypark.nl/done-by-deer-luiertas.html?color=613&eyk_source=google&eyk_campaign=20031276427&eyk_content=&gad_source=1&gad_campaignid=20027951888&gbraid=0AAAAADqk4c8k-TJ0tWbtWdLRQrYH4NGhn&gclid=EAIaIQobChMI4NzgooWKkAMVv66DBx0PCTx4EAQYAiABEgIZ9vD_BwE

2 maanden geleden

Wij vinden zoiets mooi/prima voor aan de kinderwagen, of we kopen een Louis Vuitton neverfull, kan ook prima voor beide;-)

2 maanden geleden

Wij zijn zelf heel blij dat we voor een rugzak hebben gekozen. Afhankelijk van het type luiers dat je wilt gebruiken zou ik wel een lekker grote nemen. Wij gebruikten wasbare luiers, dus dan heb je wat meer ruimte nodig.

2 maanden geleden

Wij hebben een schoudertas bij onze kinderwagen erbij gehad. Ik zei tegen mijn man dat ik ook graag een rugzak vorm wilde want dat is handiger met wandelen enzo. Toen zei hij we kunnen toch gewoon onze goeie wandelrugzak gebruiken. Toen dacht ik ja waarom eigenlijk ook niet. Dus gaan eerst dat uitproberen, werkt dat niet kunnen we altijd nog een ‘echte’ luierrugzak kopen!

2 maanden geleden

Reactie op Hamster90

Wij hebben deze. Mooie, stevige tas, inclusief verschoonmatje en haken. De ...
Dus eigenlijk ooo onhandig😂 Want dan kan je het boodschappen mandje niet meer gebruiken

2 maanden geleden

Reactie op Ydrageia

Wij hebben een schoudertas bij onze kinderwagen erbij gehad. Ik zei tegen m ...
Ik had ook een soort cowboysbag als luiertas maar heel snel geswitcht naar een rugzak, draagt in mijn ogen veel fijner. Gewoon 1 gepakt die ik nog had. Op vakantie gebruiken we vaak een kleine wandelrugzak van 25L, dat is echt zat.

2 maanden geleden

Reactie op Bloem2204

Ik had ook een soort cowboysbag als luiertas maar heel snel geswitcht naar ...
Ja precies! Dat is wat mijn man ook zei! Scheelt ook weer een hoop geld uitgeven Hahah

2 maanden geleden

Reactie op Baby#2ontheway!:)

Dus eigenlijk ooo onhandig😂 Want dan kan je het boodschappen mandje niet m ...
Ja klopt. Prima tas als je met de auto weggaat. Met wandelen neem ik tegenwoordig vaak een toilettasje mee met luier en doekjes 😅

2 maanden geleden

Reactie op Hamster90

Ja klopt. Prima tas als je met de auto weggaat. Met wandelen neem ik tegenw ...
Ja ik neem dan niet eens wat mee. Sowieso nooit een luiertas gebruikt, moet ook zeggen dat t altijd goed is gegaan😂

2 maanden geleden

Wij gaan voor deze van de Zara :)

2 maanden geleden

Wij zijn voor deze gegaan ! Qua kleur past het perfect bij onze Joolz day5 Sandy Taupe 🤩🥰 Vond heel veel luiertassen erg degelijk/ lelijk, deze is top ! En mijn man vind alles goed, dus super fijn 😍

2 maanden geleden

Wij hebben een rugzak van Mozz!

2 maanden geleden

Hier nooit een luiertas gebruikt voor de eerste, als we op pad gaan gooiden we gewoon wat we nodig hebben in m'n handtas, of een linnen tas of een boodschappentas. Werkt ook prima nooit een echte luiertas gemist

2 maanden geleden

Bekijk Brisby slijtvaste Luiertas – verzorgingstas – met buggymontage - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-zwart/9300000022916534?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp wij hebben deze rugzak. Erg fijn en handig in gebruik

2 maanden geleden

Wij hebben de zwarte rugtas van bugaboo, echt top

2 maanden geleden

Reactie op JosaV

Wij hebben de zwarte rugtas van bugaboo, echt top
Grappig, ik vind die dus echt helemaal niet zo top. Vooral door het klittenband en ontbreken van een rits. Nu dus maar een nieuwe

Reactie op Hamster90

Wij hebben deze. Mooie, stevige tas, inclusief verschoonmatje en haken. De ...
Wij hebben deze ook gekocht. Nog geen ervaring mee. Mijn man gaat echt niet met een schoudertas of iets dergelijks lopen, vandaar de keuze voor een rugzak.