24 Reacties
13 uur geleden
Ik vandaag ook, bij mij holp kauwgom gelukkig. En wat bakingsoda in water oplossen en opdrinken werkt meestal ook
13 uur geleden
Zonder omeprazol kom ik de dagen niet door. Neem je het wel nuchter elke ochtend? Hopelijk helpt het snel!!
13 uur geleden
Heel vervelend ja! Een appel eten wil ook nog wel eens helpen (deels)
13 uur geleden
Reactie op OplettendeRegendruppel972520
Vanille vla en rechtop zitten helpt bij mij
Nja ik heb er 's nachts ook last van waardoor ik moeilijk in slaap val en ik probeer echt niets te eten voor het slapengaan
13 uur geleden
Reactie op GenialeLavendel124001
Ik vandaag ook, bij mij holp kauwgom gelukkig. En wat bakingsoda in water o ...
Kauwgom maakt het bij mij helaas erger ☹️☹️☹️☹️
13 uur geleden
Reactie op 123456@
Lees even mee want ik ben nu zelf 29+1 weken zwanger maar ik heb ook ontzet ...
Omg! Hoop dat het snel overgaat en niet zal toenemen..
13 uur geleden
Reactie op Annepann
Jaa heb er ook last van, vooral voor het slapen gaan. Ik ben 29+3 weken zwa ...
Pff hopelijk kom je er snel van af ik gebruikte dus eerst rennie daarna kreeg ik omeprazol voorgeschreven maar helaas wil dat niet werken☹️
13 uur geleden
Ik gebruik rennies, werkt gelukkig goed!
Van de week een 4D echo gehad en ze zag geen enkele haar, dus denk niet dat het klopt.
Bij m’n vorige zwangerschap klopte het ook niet trouwens😂😂😂
13 uur geleden
Ik neem al weken rennie's, is het enige dat helpt tot nu toe. Meestal wordt bij mij het maagzuur erger voor het avond eten en voor het naar bed gaan. En met vlagen ook overdag
13 uur geleden
Ik lees mee. Hebben jullie ook zo last van hoesten en veel slijm in de keel door maagzuur…?
11 uur geleden
Bij mijn oudste zoon, klopte het wel. Die had echt een volle bos haar en ik veel maagzuur. Bij deze kleine heb ik ook best vaak maagzuurklachten. Ik heb Spaanse maagzuurtabletten en warme melk wil ook nog wel eens helpen. Maar melk geeft ook weer slijm
3 uur geleden
Ik zou zegge halfuur 45min voordat je naar bed gaat bakje vla eten (hoeft niet veel te zijn), ik heb dit bij me andere 3 zwangerschappen wel is gedaan en hielp opzich wel. Bij deze zwangerschap nog niet maar heb ook bijna geen last van maagzuur echt pas 3x gehad🙈 en toen omeprazol genomen dit hielp bij mij heeel snel! Success met t vinden wat voor jou helpt :)
3 uur geleden
Ik heb hier ook mega last van, plus veel opboeren… omeprazol werkt bij mij wel degelijk alleen duurt het even 2 dagen voordat dat duidelijk werkt. Ik neem het altijd vlak voor het slapen gaan want dit moet op een zo goed als lege maag en daarna is het ook beter als je langer dan een half uur niks eet. Als ik het een dag of 2 niet gebruik is het echt niet uit te houden.
Is niet helemaal weg dat maagzuur maar wel een stuk minder wanneer ik geen omeprazol neem 😅