13 Reacties

7 uur geleden

Ik vries vooral verse pastasaus met veel groenten in. Pasta kan je even snel koken en zo'n saus is erg gezond! Vries ook veel soep in :) Dat kan wel 3 maanden ingevroren blijven en dan kan je het net gebruiken in de eerste weken na de bevalling 馃憣

7 uur geleden

Linzensoep, chili con/sin carne, pastasauzen... 馃槃

7 uur geleden

Reactie op S2014

Ik vries vooral verse pastasaus met veel groenten in. Pasta kan je even sne ...
Suggesties voor soepen? Wij maken hier thuis doorgaans alleen tomaten- en kippensoep, maar iets meer variatie is wellicht lekker haha!

7 uur geleden

Pastasauzen, rijstgerechten, soep, stoofpotjes. Ik maak zo nu en dan maaltijden voor paar personen extra klaar en vries dat deel dan in. Scheelt weer werk.

7 uur geleden

Ik vries pastasaus, pulled chicken voor op wraps en stoofpotjes in.

7 uur geleden

Ik heb mijn pasta extra en stamppotje. Vlees doe ik wel vers erbij maken. De saus voor burritos. Die wraps heb je zo gedaan.

7 uur geleden

Verschillende currys! Kun je zoveel groenten aan toevoegen als je zelf lekker vindt 馃檪

7 uur geleden

Reactie op geenbloem

Suggesties voor soepen? Wij maken hier thuis doorgaans alleen tomaten- en k ...
Groente soep, erwten soep, bonen soep en bouillon van botten ga ik in vriezen

6 uur geleden

Geen tips voor gerecht, maar een klein vacumeerapparaat aanschaffen is erg fijn! Ik heb mijne van de lidl, zakken liggen vanwege kerst nu ook in de winkel. Zo hoef je niet allemaal bakjes te vullen, maar kan je alles plat in zakken wegvriezen. Scheelt ook weer ruimte

6 uur geleden

Moussaka, courgettesoep, tomatensaus, aubergine lasagne

6 uur geleden

Bottenbouillon is echt top voor herstel!

4 uur geleden

Tosti鈥檚 Brood beleggen met kaas & ham (of andere variaties) en buitenkant een beetje smeerboter. Tussen elke tosti een stukje bakpapier doen, zodat de tosti鈥檚 niet aan elkaar vriezen ;). Makkelijk en snel klaar te pakken en klaar te maken.

4 uur geleden

Ik vries voornamelijk dingen in die ik makkelijk kan combineren met verschillende soorten koolhydraten: aardappelen/wraps/taco's/... Denk aan chili con carne, pulled chicken, ...