12 Reacties
5 maanden geleden
ja ik heb dat ook sind gisteren ben nu 12 weken heb toen mijn verloskundige gebeld en die zijn idd dat het gewoon groei pijn is
5 maanden geleden
Ik ben nu 11 + 3 en heb het ook al een tijdje. Ene dag erger dan de andere dag. Net ook beetje bloedverlies (erg gevoelige baarmoeder volgens de vk).
5 maanden geleden
Ja heb het sinds het begin altijd wel een beetje gehad. Sinds halverwege de 11 weken wordt het erger, zeker als ik veel gedaan heb die dag.
5 maanden geleden
Ik al vanaf het begin en ook bij vorige zwangerschap dus no worries!
5 maanden geleden
Reactie op Kleaa
Ik ben 12.4 en vraag me steeds af of ik de enige ben. Ik heb vanaf het begi ...
Ik snap je! Ik heb het ook flink. Ook enorm veel pijn in mijn blaas als ik moet plassen, sinds die menstruatie achtige pijn begon, maar mijn baarmoeder ligt ook naar voren gekanteld volgens de VK
5 maanden geleden
Ik had ook ineens snachts krampende pijn in mijn onderbuik en rug (geen pijn met plassen), nu blijkt ik een blaasontsteking te hebben die behandeld moet worden met antibiotica. Dus misschien ook goed om je urine even te laten checken voor de zekerheid. Sterkte!
5 maanden geleden
Reactie op Kleaa
Ik ben 12.4 en vraag me steeds af of ik de enige ben. Ik heb vanaf het begi ...
Dit zouden ook nog wel eens je darmen kunnen zijn. Heb hier zelf ook een aantal keer heel erge buikpijn van gehad snachts waarbij ik alleen kon slapen na het innemen van paracetamol.
Bij deze termijn idd erg veel en vaak steken en aanhoudende pijn rondom het baarmoeder gebied. Herken dit wel van mijn eerste ook met 12/13 weken. Weet nu wat het is dus maak mij er minder zorgen om.
5 maanden geleden
Ik ook hoor! Gedurende de hele zwangerschap al zo op en aan (nu 10,5 week)