48 Reacties
6 maanden geleden
Sorry maar ik weet hier niks vanaf? Wat is dit precies ? Of sorry hoor 😅
6 maanden geleden
Ik heb me ook opgegeven! Ik word toevallig vanavond gebeld voor de intake dus ik ben ook heel benieuwd!
6 maanden geleden
Reactie op BLX
Urine van zwangere vrouwen worden verwerkt naar een injectie die vrouwen di ...
Wauw wat mooi,..
Ik ga is ff kijken ik wil hier ook wel aan mee werken.
6 maanden geleden
Ik doe er ook aan mee. Krijg donderdag de eerste flessen binnen. Super kooi initiatief
6 maanden geleden
Ik doe ook mee! Dit is de 3e week voor mij. Flessen zijn al 2x netjes gewisseld binnen het aangegeven tijdvak . Heel goed geregeld allemaal!
Sla soms wel een x plassen over uit gemak. Doe het in de nachten ook niet bijvoorbeeld maar overdag als ik thuis ben probeer ik zoveel mogelijk op te vangen. Geeft toch een goed gevoel om iets terug te doen richting iedereen die niet zwanger kan worden.
6 maanden geleden
Ik ga starten na de 1e echo. Vorige keer ben ik begonnen voor de 1e echo en dat bleek uiteindelijk een MA. Ik vond het al verdrietig genoeg en moest toen ook nog moeders voor moeders weer afzeggen enz.
Ik heb overigens wel nog een heel lief berichtje van ze gehad.
Maar dit keer wacht ik toch liever op een kloppend hartje voordat ik in de weer ga met verzamelen.
6 maanden geleden
Leuk om jullie enthousiasme hierover te lezen! Ik had mij vol goede moed ingeschreven zodra ik zwanger testte, maar heb helaas niet zo’n goede ervaring. Ik kreeg rond koffietijd op tweede pinksterdag een appje dat startte met de aanhef ‘van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!’ Voor een organisatie die zegt discreet met deze info om te gaan vond ik dat weinig discreet. Ik had ook de pech dat ik op dat moment foto’s aan het laten zien was aan mijn schoonfamilie, op mijn mobiel. Dus toen was ons prille geheim gelijk bekend. Daar baalde ik erg van. Ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn met zo’n soort ervaring of dat ik gewoon dikke pech heb?