62 Reacties

3 weken geleden

7 + 6 morgen *

3 weken geleden

Wij hebben vrijdag onze eerste echo. Dan ben ik 7+4. Ik hoop vooral dat de dagen heeeel snel gaan. Maar vanaf het begin heb ik er een goed gevoel over, dus ik hoop dat dat terecht is. 🤞🏻🍀

3 weken geleden

Zo ontzettend herkenbaar, wij mogen dinsdag met 6+3! Hoe dichterbij het komt, hoe meer spanning. Ik heb mijn man vooral opdracht gegeven heel veel afleiding te bieden dit weekend. Normaal heeft hij ook z’n hobby in het weekend en daar blijft hij speciaal van thuis 🥹🥹. Qua positieve mindset denk ik continu: geen bloed is goed! Zelf heb ik 2,5 jaar geleden een missed abortion gehad, dus ik blijf daar natuurlijk ook wel af en toe van afwijken. Maar over het algemeen helpt die gedachte mij wel! En ook de gedachte; 3x is scheepsrecht (in mijn geval). En wat mij ook helpt, is mijn man vragen of mijn borsten nog steeds zo groot zijn zodat ik bevestigd krijg dat ik toch nog symptomen heb 🤣. Heeeel veel sterkte met de spanning en zoek afleiding!!!

3 weken geleden

Ik heb dinsdag de echo. Ik ben dan 7+4weken. Ik ben zo bang dat ze of geen baby kunnen zien of geen hartje. Ik probeer veel afleiding te zoeken en er niet al teveel aan me zorgen te denken. Ik heb ook het gevoel dat het wel goed zit bij mij naar na me miskraam bij 7+1 ben ik wel wat meer angstig.Hoop dat morgen bij jou alles goed zit ❤️

3 weken geleden

Ahhh zo herkenbaar! Ik ook morgen, ben dan 7+4. Ik heb in maart een missed abortion van een tweeling gehad en nu weer met dezelfde persoon bij dezelfde kliniek als toen 😵‍💫. Ik heb wel al 2 echo's gedaan, pretecho met 5+6 nog geen hartje, verloskundige echo met 6+5 sterk kloppend hartje. Vorige keer was het oudste vruchtje al gestopt met groeien op 6+4 dus in ieder geval verder gekomen dan toen 🥹. Succes iedereen ❤️

3 weken geleden

Spannend! Gewoon over je heen laten komen, je kan er toch niets aan veranderen. Ik hou voor mijzelf maar in mijn hoofd; heb genoeg klachten dus zal wel oké zijn 😅 Ik heb woensdag de eerste echo met 7+1!

3 weken geleden

Inderdaad erg spannend. Hier morgen ook savonds de eerste echo met 7+2.. Meer dan over je heen laten komen kan niet.. dus dat doe ik maar....

3 weken geleden

Morgen ook de eerste echo, dan 7,4 weken als het goed is. Mijn familie blijft zeggen dat hun het gevoel hebben dat het er twee zijn. Ben daarom extra zenuwachtig voor morgen 🫠

3 weken geleden

Wij hebben morgen ook de eerste echo, zou dan 6+5 moeten zijn. Ik herken me ontzettend in wat je beschrijft. Heb je zelf een geschiedenis met MA of MK? Ik probeer te denken dat het al een wonder is dat het uberhaupt gelukt is 💙🩷

3 weken geleden

Reactie op StralendeHart307989

Wij hebben morgen ook de eerste echo, zou dan 6+5 moeten zijn. Ik herken me ...
Zo spannend! Ik heb zelf inderdaad eerder een miskraam gehad. Daardoor durf ik ook nog niet écht mijn blijdschap te uiten terwijl ik eigenlijk door het dolle heen ben natuurlijk! Gelukkig daarna ook een goede zwangerschap mogen hebben dus ik weet dat het ook allemaal goed komt. Maar de spanning voor morgen blijft intens!! Heel veel succes morgen! ❤️

3 weken geleden

Reactie op babykamer

Morgen ook de eerste echo, dan 7,4 weken als het goed is. Mijn familie blij ...
Haha en denk je dat zelf ook? Ben heel benieuwd. Veel plezier morgen en we horen het wel ❤️

3 weken geleden

Reactie op VerstandigeParel174341

Ik heb dinsdag de echo. Ik ben dan 7+4weken. Ik ben zo bang dat ze of geen ...
Helemaal herkenbaar! Heel veel succes en ik hoop op heel veel mooie echo’s morgen! ❤️

3 weken geleden

Ik heb overmorgen mijn 1 echo en kan ook echt niet wachten:( Vind het zo spannend en zo eng tegelijkertijd.. Ik ben dan 7+5 weken .. Heel veel succes morgen ❤️

3 weken geleden

Reactie op ngnjn

Zo spannend! Ik heb zelf inderdaad eerder een miskraam gehad. Daardoor du ...
Dat snap ik heel goed! Ik hoop dat je tijdens en na de echo de blijdschap mag voelen 🥰 Heel veel succes en plezier morgen 🍀. Hoe laat mag je?

3 weken geleden

Reactie op Amsterdammertjeeeee

Ik heb overmorgen mijn 1 echo en kan ook echt niet wachten:( Vind het zo sp ...
Ik voel je helemaal! Jij ook heel veel succes ❤️

3 weken geleden

Reactie op StralendeHart307989

Dat snap ik heel goed! Ik hoop dat je tijdens en na de echo de blijdschap m ...
Wij mogen om half 4! En jullie?

3 weken geleden

Reactie op ngnjn

Wij mogen om half 4! En jullie?
Wij om 1 uur! Ben de uren aan het aftellen 🕐

3 weken geleden

Ik heb morgen mijn 1e (vroege) echo! Ben dan tussen de 6 en 7 weken. 🤞🤞🤞

3 weken geleden

En allemaal mooie echos gehad? Ik ben morgen 7 weken en woensdag de eerste echo! Heel spannend na de miskraam begin december 🤞🏻

3 weken geleden

Ik heb hem morgen ook op 7 + 5. Spannend! Kwart voor 2..