36 Reacties
2 weken geleden
Ik heb ook bij hun besteld maar ik zag op hun instagram dat ze toen met de sneeuw vertraging hadden met leveringen van hun producten volgens mij.
2 weken geleden
Ik heb gekeken maar ik had de lampjes ookal op 21 december besteld en tot op heden niks gehoord of gezien..
2 weken geleden
Reactie op Jill_96
Ik heb ze besteld en geleverd gekregen dit duurde echt wel even omdat het m ...
Oké dat is in ieder geval geruststellend. Dan maar nog even geduld hebben😇 en idd misschien nu extra vertraging door het weer van vorige week
2 weken geleden
Reactie op Jill_96
Ik heb ze besteld en geleverd gekregen dit duurde echt wel even omdat het m ...
Ah gelukkig!
2 weken geleden
Ik heb ze half november besteld en begin januari pas gekregen. Kreeg ook weinig reactie op de mail en was even bang dat er niks meer zou komen.
Maar het was het wachten waard wat ben ik er blij mee. 🤩
2 weken geleden
Ik had precies hetzelfde! Ook geen reactie op mijn mail. Uiteindelijk dit op TikTok gereageerd onder een filmpje van hun, gezien ze daar heel actief op zijn, de volgende dag meteen reactie op mijn mail en het pakketje verzonden!
Ze hangen nu aan de muur!
2 weken geleden
Heel herkenbaar! Ik heb 30 november een bestelling geplaatst, via de website het contactformulier tot 2 keer toe ingevuld maar geen reactie gehad. Daarna via Instagram contact gezocht, in eerste instantie wel reactie gekregen maar nu ook niet meer. Word er ook een beetje achterdochtig van..
2 weken geleden
Let er even op dat er veel verkopers zijn die advertenties hebben op insta waarvan de producten bv uit China komen en niet aan eu voorschriften voldoen. Ik heb even op deze site gekeken. Wel nl bedrijf. Maar geen algemene voorwaarde, Thuiswinkel waarborg, etc. ik zou dit niet een twee drie vertrouwen. Check ook even of de lamp wel een controle logo heeft. Straks is hij bv niet brandveilig.
2 weken geleden
Ik heb ook een bestelling bij hun gedaan! Ik heb 4 weken gewacht, mail gestuurd kreeg slecht contact. Was bijna bang dat ik was opgelicht maar uiteindelijk toch gekregen!!

2 weken geleden
Toevallig...ik heb op 21 december een bestelling geplaatst. 4 wolkjes besteld. Setje.
1. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een uur later je bent wat in je mandje vergeten bestel nu met 20% korting. Ik gemaild...7 minuten later reactie we hebben het verschil terugbetaald. Ook daadwerkelijk teruggekregen.
Nu vond ik het wel erg lang duren omdat ik afgelopen week nog niets gehoord had. Maar begrijpelijk ivm met weersomstandigheden van vorige week.
Maandag gemaild. Geen reactie. Dinsdag instagram bericht gestuurd. Vanavond toch maar weer gemaild en kreeg nu weer binnen 7 minuten een reactie. Zie foto. Ik verwacht ze dus alsnog hopelijk volgende week. 🙏🙊

2 weken geleden
Toevallig heb ik ze besteld met black friday, ik heb ze na een maand benaderd via instagram, mail en contactformulier omdat het inderdaad zo lang duurde allemaal. Ze hebben flinke vertraging gehad met materialen en daarna met verzending vanwege de sneeuw ze hebben de 2x dat ik contact heb gezocht wel reactie gegeven. Ik heb ze gisteren nu binnen gehad en ze zien er wel echt mooi en netjes uit!
2 weken geleden
Bij mij heeft het inderdaad ook erg lang geduurd. Heb na 3 weken een mail gestuurd en kreeg toen wel al meteen reactie dat het die week erop verstuurd zou worden. In totaal ongeveer 4 weken gewacht op de levering. Gelukkig wel de moeite waard, ben er super blij mee!

vorige week
Hoelang duurde het bij jullie voordat ze geleverd werden? Ik vind het nu ook wel erg lang duren
vorige week
Reactie op Carmen-Y
Dit bericht is verwijderd
Reageerde ze bij jou ook nergens op?
vorige week
Reactie op Carmen-Y
Ik heb de lampen met black friday besteld en tot heden nog niet ontvangen. ...
Ja ik heb ookal hun contactformulier 2x ingevuld en al hun bericht via instagram en tiktok en tot heden geen reactie..