8 Reacties
gisteren
Ik toevallig nu sinds een paar dagen.. echt me schouder en het straalt door naar me nek. Ik ben gister geweest bij de verloskunde en die zegt dat het der ook bij hoort en dat de kou deze dagen daar ook niet echt bij helpt maar vervelend is het inderdaad wel! Warme douche helpt ook maar echt minimaal
gisteren
Vervelend zeg…
voor mn gevoel helpt niks. Het begon alleen links maar zit nu ook rechts. En die hormonen en weinig slaap ( door pijn) helpt ook niet mee. Ben mezelf helemaal gek aan het maken … 😢
gisteren
Ik heb hier helaas al sinds eind augustus last van maar dit komt door een auto-ongeluk. Even een paar tips: fysio, warme douche/kruik, in warm water zwemmen. Ik gebruik liever geen paracetamol maar anders slaap ik niet meer dan 4 uur 's nachts. In overleg met de verloskundige gebruik ik dit af en toe wel. Verder proberen je houding veel af te wisselen. Niet gaan bank hangen daar wordt de pijn erger van.
gisteren
Nog een aanvulling. Naar mijn mening kan je beter af en toe paracetamol nemen dan met een paar weken in het ziekenhuis een injectie om een nacht te kunnen slapen.
gisteren
Ik had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook erg last van. Daarna was het na mijn bevalling over tot ongeveer 5/6 weken later. Toen kwam het terug en dit keer zo erg dat het me erg licht in mijn hoofd maakte en ik tintelingen in mijn hoofd voelde. Dacht toen ook dat ik een tumor ofzo had🤣🤣 maar bleek dat ik een zenuwbeknelling had in mijn rug. toen heb ik dit met mijn fysiotherapeut overlegd en ik vroeg me af waarom ik er na de bevalling opeens geen last meer van had en het daarna toch erger terug kwam. Zij gaf aan dat omdat ik jet niet optijd had aangepakt tijdens mijn zwangerschap en je spieren/ lichaam tijdens en na de bevalling soepeler worden dat ik het daarom een tijdje niet voelde. En ja in die tijd ook de baby nog tillen etc omdat ik maar denk dat het prima gaat is het erger terug gekomen. Ben toen doorverwezen naar een homeopaat en die heeft mijn zenuwbeknelling in 1 behandeling losgekregen. Paar dagen erna had ik letterlijk nergens meer last van!
gisteren
Reactie op AngstlozeKikker846679
Ik had hier tijdens mijn eerste zwangerschap ook erg last van. Daarna was h ...
Oké … wat apart zeg… heel fijn dat je er helemaal vanaf bent gekomen. Een homeopaat of osteopaat? Waar kan ik zo iemand vinden en hoe kom ik er achter of ik dat ook heb
gisteren
Hier ook snel last van schouder/nekpijn! Ik slaap tegenwoordig met een nekkussentje voor in het vliegtuig om (niet zo'n goedkope maar echt een goeie van een soort foam) en dit scheelt voor mij zeker!
Zelf wel ook redelijk hypermobiel waardoor ik in bed snel last heb van m'n schouders (en eigenlijk alles) wat een soort inzakt. Kussentje helpt eigenlijk m'n schouders rechter te houden waardoor de nekpijn ook minder is.
12 uur geleden
Ik heb hier ook weken mee rond gelopen en ik merkte uiteindelijk ook dat ik door de pijn een andere houding aanhield waardoor ik er in bleef hangen. Uiteindelijk hielp nek strek oefeningen en op me houding letten. Bij aller ergste pijn toch even paracetamol zodat je wat beter ontspant en de cyclus doorbreekt. Daarna is het langzaam aan verdwenen.