13 Reacties
3 weken geleden
Ja heb het dit keer ook wel eerder, vorige zwangerschap kregen we nog nieuwe vloeren boven toen ik 35 weken zwanger was dus toen wist ik ook dat ik niks kon beginnen voor de tijd.
Maar nu moet onze 3 jarige naar een andere kamer en dat vind ik wel belangrijk dat dat op tijd gebeurt & dan kan ik ook beter uitzoeken wat we nog allemaal hebben of wat we nog bij moeten halen, krijgen dit keer meisje dus geeft toch wat extra chaos 🤣
3 weken geleden
Jup dit heb ik ook😅 niet met schoonmaken want dat red ik niet. Maar qua spullen neerzetten. Ik heb zo goed als alles al in huis en ga straks toegeven aan mijn gevoel en de box vast neer zetten🙈 Bij mijn zoon van bijna 11 jaar had ik dat niet, maar ik ben nu alleenstaande en kans op vroeggeboorte dus vind het gewoon Fijn idee. Probeer mezelf af te remmen maar weetje als het rust geeft why not🤷♀️ kab me zoon en de katten vast wennen. Alle kleertjes heb ik ook al gewassen 😂
3 weken geleden
Volgens mij heb ik al nesteldrang sinds dat ik weet dat ik zwanger ben 😂 Ik ben nu 27 weken en heb net de laatste dingetjes besteld, babykamer is klaar en kledingkast hang vol met kleding. Straks niks meer te doen dus dan zal ik vast wel random dingen gaat veranderen of sta ik ineens lakens te strijken terwijl ik nooit strijk lol
3 weken geleden
Ik probeer ook de aankopen uit te stellen maar ik ben niet meer te houden. Ben sinds vorige week (ben nu 27 weken) volledig in aankoopmodus gegaan. Elke dag komen er wel pakjes aan. Zelfs de verzorgingsproducten heb ik al uitgezocht en in huis zoals babyzalf, tepelzalf etc. Babykamer is geschilderd en bedje staat klaar met kledingkast en commode. Nu nog alles inladen, wassen van kleding ... Het geeft mij ook wel rust dat alles wat meer klaar geraakt. Anders weet je dat je nog zoveel te doen staat. Dus volledig aan de nesteldrang toegegeven nu 😁 Ook met taken of dingen die we moeten doen in ons huis is alles in een stroomversnelling gekomen. Ik heb inmiddels een hele lijst met alles wat we nog moeten doen. Elke kast wil ik sorteren 😅
2 dagen geleden
Reactie op Eline1510
Nesteldrang belike; naar boven lopen om te gaan slapen omdat je helemaal ka ...

Omg ja hier ook, naar boven gaan om te gaan slapen. Je bestelde spullen van H&M zien (blousjes voor borstvoeding) en besluiten dat die écht NU gepast moeten worden 😅
gisteren
Hier ook. Nu 28 weken en heb met mezelf en man afgesproken de grote dingen in het nieuwe jaar neer te zetten ivm kerst, ook nog een hoop spullen terug te krijgen van broertje en allemaal na de kerst. Maar ow wat vind ik het moeilijk en lastig.
Bij ons het de derde en ik weet dat ik meer dan genoeg tijd heb maar zo voelt het niet.