14 Reacties
gisteren
Als je graag het merk nutrilon wil geven en daar geen twijfel over hebt zou ik beginnen met nutrilon standaard 0-6 maanden, staat cijfer 1 op.
gisteren
Reactie op Saar12345678
Als je graag het merk nutrilon wil geven en daar geen twijfel over hebt zou ...
Aah okee dankjewel, zijn we nog meer merken dan nutrilon?
gisteren
Reactie op CompetenteVuurwerk807733
Aah okee dankjewel, zijn we nog meer merken dan nutrilon?
Ja zeker! Wij hebben na de BV Kruidvat eigen merk gegeven. Ter vergelijking: Nutrilon is ±€7,50 per kg duurder. Heb even mn bff chat gevraagd voor een korte samenvatting:
Geen enkel merk mag “betere” basisvoeding maken dan de ander.
Belangrijk:
Die extra “toevoegingen” bij Nutrilon zijn geen bewezen medische noodzaak voor gezonde baby’s. Ze zijn vooral een marketingonderscheid.
Soms kan het wel zo zijn dat je baby anders reageert op voeding, dit weet je nooit van de voren.
Lang verhaal kort, wil je van je geld af dan geef je nutrilon, zo niet dan kan je ieder ander merk gebruiken.
gisteren
Super, dankje voor de info. En je weet van te voren ook niet hoe de baby erop reageert idd
gisteren
Is ook mijn 1e kindje maar mijn voorkeur gaat toch uit naat nutrilon ik heb 1 pot gekocht aangezien je niet weet hoe je kindje erop reageert ik had bijvb vroeger koemelk allergie stel mijn kindje heeft dat ook en je hebt veel ingeslagen is het sonde van je geld.. ik ga bij mijn kindje toch liever voor de “merk” en wat “duurdere” voeding vind ik toch een fijner idee. Kruidvat merk zal waarschijnlijk ook niet verkeerd zijn maar ik ben niet zo van huismerk.. gewoon doen waar jij je goed bij voelt
gisteren
Reactie op Rossi
Mocht je echt meer willen weten, er is een interessante aflevering van de k ...
Ja! Zat ik ook nog over na te denken, zeker de moeite waard dat het alleen maar het merk is waar je voor betaald😁
gisteren
Reactie op Baby#2ontheway!:)
Ja zeker! Wij hebben na de BV Kruidvat eigen merk gegeven. Ter vergelijking ...
En als toevoeging: ik heb eens gekeken wat het verschil was voordat ons eerste kindje werd geboren. Nutrilon voegt meer van een bepaald stofje toe. Dat zorgt ervoor dat een baby ‘langer verzadigd’ is, maar is ook meteen het stofje wat vaak zorgt voor extra darmkrampjes. Vond ik ook iets om in mijn overweging mee te nemen. ☺️
9 uur geleden
Mijn vader heeft altijd gewerkt voor de fabriek waar nutrition gemaakt word, het verschil is dat er vaker monsters afgenomen worden, dat mocht er iets zijn, komen ze er eerder achter. Verder mag er geen verschil zitten aan ingrediënten of kwaliteit. Je betaald voor de verpakking waar bijvoorbeeld al een afstrijk lipje aan zit en dergelijk. En je betaald voor de extra monsters die afgenomen worden. Kwa product is het hetzelfde 😊
9 uur geleden
Reactie op N.xxx.t
Mijn vader heeft altijd gewerkt voor de fabriek waar nutrition gemaakt word ...
Er mag inderdaad geen verschil inzitten. Wat ik wel bijzonder vind is dat het ene merk kunstvoeding beter in water oplost dan de andere...
3 uur geleden
Reactie op Saar12345678
Er mag inderdaad geen verschil inzitten. Wat ik wel bijzonder vind is dat h ...
Bij welke merk je verschil?
Ik had toen wel nutrilon gekocht omdat die andere was uitverkocht en merkte geen verschil. Ik deed het los “kloppen” met een vork. Misschien dat dat ook uitmaakt?
3 uur geleden
Er zit wel zeker verschil in. Kijk maar naar de samenstellingen, vooral van de opvolg nummers.
Er zit geen verschil in de vitamine mineralen en eiwitten. Want dat is streng gereguleerd in babyvoeding. Er zit wel zeker verschil in welke ze gebruiken en wat er nog meer in gaat.
Voorbeeld; nutrilon gebuikt palm, palmpit, raapzaad en zonnebloem olie. Kruidvat zonnebloem, kokos, koolzaad.
Dit geeft ook verschil in oplossen van de stoffen.
Ik was altijd zeer te vrede over hero, prijs en kwaliteit.
3 uur geleden
Als toevoeging:
Elke voeding bevat wat een baby nodig heeft. Dus je maakt in Nederland geen verkeerde keuzes. Het is zeer streng gereguleerd.