7 Reacties

3 weken geleden

Ik lees mee!
Met oefenweeën bij ons eerste kindje stond ik rond de 34 weken onder de douche ze echt op te vangen met puffen. Had daarna ook al wat ontsluiting. Denk dat wat jij beschrijft gewoon meer is dat de kleine niet zo lekker ligt of misschien indalingsweeën? Die zijn namelijk niet heel heftig

3 weken geleden

Dit klinkt niet als oefenweeën, daar heb je wel echt pijn van. Misschien bandenpijn? Of indaling inderdaad, weet niet hoever je bent maar dat kan vanaf 30 weken. Meer menstruatieklachten is dat, zeurderig gevoel

3 weken geleden

Reactie op Colsa

Dit klinkt niet als oefenweeën, daar heb je wel echt pijn van. Misschien ba ...
Ik ben nu 30 weken precies, t was inderdaad een menstruatie achtige kramp maar dan echt tot ver omhoog in mijn buik

3 weken geleden

Klinkt hetzelfde als wat ik heb gehad 3 weken geleden. Aangezien ik ook wat bloedverlies had toch even gebeld en bleken bij mij wel een soort weeën geweest te zijn. Wil je zeker niet bang maken en zolang je geen bloedverlies hebt kan het volgens mij geen kwaad. Bij twijfel zou ik zeker wel even de verloskundige bellen!
Ik heb dit ook gehad en bleek bij de controle indalingsweeën te zijn geweest (ik ben 30+3).
Ik ben heel benieuwd, morgen gelukkig heb ik groei echo (31w) en daarna zal ik vragen hoe voelt oefenweeen- ik voel voor laatste 3 dagen paar keer per dag echt zeurende pijn - soort van menstruatie krampen maar dan ook voel ik wat lichte pijn in mijn rug. Met mijn eerste kindje had ik geen oefenweeen dus ik weet niet wat is het eigenlijk 😅