8 Reacties

3 uur geleden

Nee, je houdt vocht vast zeiden ze tegen mij. Heb al een tijdje daar ook last van
Hier ook! Is inderdaad vocht

3 uur geleden

Ik heb dit ook sinds in vocht vast hou helaas

3 uur geleden

Ik heb hier ook last van! Mijn duim knakt ook de hele tijd om als ik iets vastpak en dan blijft hij staan door het vocht. Ik heb mijn duim nu ‘s nachts soort van ingetapet en dat helpt wel wat. Wat ook helpt op de een of andere manier, kortdurend dat wel, is met mijn handen in de lucht 20 seconden even snel zwaaien. Dat verlicht wel iets.
Het kan carpaal tunnelsyndroom zijn. Heb ik ook door veel vocht vasthouden. Doet erg veel pijn vooral snachts en sochtends.

2 uur geleden

Hier ook een slachtoffer, erg vervelend inderdaad. Hier gaven ze ook vocht aan. Merk wel dat het in de loopt van de dag iets beter gaat dan de ochtenden maar nooit volledig weg. Iemand ervaring over hoe lang dit blijft? Is dit na de bevalling/kraamweek weer weg?

1 uur geleden

Reactie op DromerigeWolk560042

Hier ook een slachtoffer, erg vervelend inderdaad. Hier gaven ze ook vocht ...
Volgens mijn verloskundige heb je er vaak ongeveer even lang voor als na de bevalling last van. Dus stel je krijgt met week 30 hier last van en je bevalt in week 40, dan is het waarschijnlijk weer weg als je baby 10 weken oud is

1 uur geleden

Reactie op DromerigeWolk560042

Hier ook een slachtoffer, erg vervelend inderdaad. Hier gaven ze ook vocht ...
Ja verloskundigen geven allemaal aan dat dit vrijwel direct na de zwangerschap weg is! Ik heb er ook last van sinds een week of 2, echt pijnlijk en vervelend ook, kan niets vasthouden in de ochtend