18 Reacties
5 maanden geleden
Hier gaat best goed. Ben net terug van een vakantie. Heb af en toe vlagen van extreme misselijkheid maar goed is voor een goed doel. Heb heel erg genoten van de vakantie en hoe mijn zoontje ook genoot. Hij wordt in September 2. Heb zo'n zin om te zien hoe hij straks is als grote broer.

5 maanden geleden
Reactie op Quinnnn
Aanstaande maandag mijn eerste kijk er ontzettend naar uit ben vandaag 7+4 ...
Spannend is dat he, ik heb deze week mijn eerste echo gehad met precies 8 weken! Zo ontzettend leuk en emotioneel om te zien hoe het hartje klopte ❤️ alvast heel veel plezier bij je eerste echo
5 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Hier gaat best goed. Ben net terug van een vakantie. Heb af en toe vlagen v ...

Geweldig!
Ik ben net een week terug van vakantie en ook last gehad in de avond misselijkheid met vlagen en ook even echt genoten en er lekker tussen uit geweest 😁.
5 maanden geleden
Reactie op Quinnnn
Jaaa is mn eerste zwangerschap dus kijk er echt ontzettend naar uit ❤️❤️
Snap ik het is ook mijn eerste ontzettend spannend allemaal maar wel heel leuk! 😍
5 maanden geleden
Is mijn derde zwangerschap. Tweede was helaas een missed abortion. Ik mag donderdag gaan voor de termijnecho. Is en blijft spannend denk ik wel. Heel veel success❤️🥰 en geniet er vooral van
5 maanden geleden
Ik begin een beetje hoop te krijgen. Gisteren met 9+3 echo, armpjes en beentjes eraan, het bewoog al. Zo bijzonder en onwerkelijk na de miskramen 🥹
En nog steeds geen symptomen dus ben denk ik een van de gelukkigen die geen last hebben van misselijkheid of zware vermoeidheid. Hopelijk blijft dat zo 🙏🏻
5 maanden geleden
Reactie op Mary202412
Ik begin een beetje hoop te krijgen. Gisteren met 9+3 echo, armpjes en been ...
Ahh wat super zeg!!
Moet zeggen mijn symptomen zijn goed te doen misselijk met vlagen vooral in de avond heb eigenlijk alleen beetje zere borsten en last van obstipatie maar gaat steeds beter gelukkig! 🍀 geniet van de zwangerschap ❤️
5 maanden geleden
Ik heb gister een goede echo gehad met 8+1. Gelukkig minder klachten dan de vorige zwangerschap! Tot nu toe geen enkele keer hoeven overgeven dus dat is al heel fijn!
5 maanden geleden
Reactie op N. 1994-2026
Spannend is dat he, ik heb deze week mijn eerste echo gehad met precies 8 w ...
Haha wat grappig ik ook precies met 8 weken mooi om te zien hè dat hartje het voelt allemaal gelijk een stuk echter voor me 😍 kan niet wachten op de termijn echo
5 maanden geleden
Reactie op Bloemetjes krans
Haha wat grappig ik ook precies met 8 weken mooi om te zien hè dat hartje h ...
Ja het is echt hartstikke mooi en aan de andere kant vind ik het ook echt allemaal heel raar 🤣.
Ik heb de termijnecho de 23ste dus moet nog eventjes geduld hebben ik sta namelijk onder controle bij het umcg ivm actieve reuma.
5 maanden geleden
Het gaat heel goed met mij, alleen ben ik een beetje moe. Mijn eetlust en reuk zijn op dit moment de enige klachten. Binnenkort heb ik mijn tweede echo, dan ben ik ongeveer 10 of 11 weken zwanger. Ik kan echt niet wachten!
Soms kan ik het nog steeds niet helemaal geloven dat ik zwanger ben. Dit wordt mijn eerste kindje. Ik ben 22 jaar en woon in Groningen.
Waar komen jullie vandaan? Wordt dit jullie eerste kindje? En hoe oud zijn jullie?
5 maanden geleden
Reactie op GeduldigeMirage830434
Het gaat heel goed met mij, alleen ben ik een beetje moe. Mijn eetlust en r ...
Ik kom uit Heerenveen, en ben 30 jaar! Sta onder controle bij het umcg! Het word inderdaad mijn eerste kindje.
Spannend he dat wachten ook.