Hi wie van jullie slaapt er ook zo slecht? Ik ben nu 5w en 4d en ik slaap zo slecht. Ik dacht eerst dat het door de spanning kwam, maar die is nu wel weg gezakt. Ik blijf ieder uur van de klok zien en draaien. Pak gemiddeld 7u, maar voel me daarna nog zo moe, omdat ik niet in dieppe slaap ben. Ik heb hier door echt geen energie overdag. Als het nu al zo is, dan kijk ik wel op tegen de rest van de zwangerschap, want dat is nog een aardig eindje 😅. Hebben meer vrouwen hier nu al last van?
Ja ik ben 6+5 en ook last van extreem moe zijn, maar het 1e trimester en het laatste trimester staat er ook om bekend dat je dan moe bent. Ik heb ook nog eens medicijnen tegen de misselijkheid waardoor ik nog meer moe ben als bijwerking🥲
Ik heb tot week 7 veel wakker gelegen ‘s nachts en ook heel veel snachts naar de wc. En nu vanaf week 7 (nu 8+ weken) kan ik gewoon dag en nacht slapen. Dus of het nou heel veel beter wordt. Ik ben linksom en rechtsom moe haha
Tot week 6 was ik ontzettend moe en sliep ik waar het maar kon. Ben nu bijna 8 weken en ben nog net zo moe, maar slaap gemiddeld 3 uur per nacht. Ik kan gewoon niet slapen 🤷🏼♀️
Ik sliep altijd geweldig maar wordt sinds ik het weet ook telkens snachts wakker 😅 gelukkig overdag niet moe terwijl ik echt een slaper ben. Misschien komt het nog, ben nu pas 5 weken namelijk