9 Reacties
2 weken geleden
Reactie op GracieuzeSequoia781582
Maar waar komt dit door dan?
Reden weten ze niet. Met toeval achter gekomen bij de 30 weken echo
2 weken geleden
Reactie op Hellooootjesss
Reden weten ze niet. Met toeval achter gekomen bij de 30 weken echo
Wat heftig voor jullie zeg! Ik snap dat dit heel veel stress met zich mee brengt! Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.
Ik wens jullie heel veel sterkte en blijf wel geloven dat het allemaal goed komt!
2 weken geleden
Bij ons was in de grafiek een hele lichte afwijking van groei te zien. Op dat moment maakte ze zich geen zorgen zeiden ze maar ze wilden wel voor de zekerheid in de gaten houden. Dus aanstaande dinsdag hebben wij een doppler. Ze had mij uitgelegd dat omdat door mijn leeftijd (40) het kan zijn dat de placenta minder goed doet. Hoeft niet zo te zijn. Bij ons ziet het er verder top uit. Maar wel voor de zekerheid zeiden ze.
2 weken geleden
Ik heb a.s dinsdag met 30 weken een eerste groeiecho gepland staan. Ik weet dat er een afwijking is in de placenta, hier zijn maar 2 aders ipv 3. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met de kleine..
2 weken geleden
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap. Vanaf week 28 tot 37 elke dag ctg en 2x in de week doppler, ze werd p4 geschat. Ze had een groeistop en daarna vertraagde groei. Ik heb de laatste weken weinig tot niets gedaan, alleen maar op bed liggen. Uiteindelijk is ze geboren met 37,5 weken en zat ze op de p10 lijn. 5 min. na haar geboorte moest ze naar de nicu omdat ze wat moeite had met zelfstandig ademen en ze had moeite met haar temperatuur op peil te houden. Na 2 dagen mocht ze mee naar huis. Ze viel erg veel af in het begin,na 2 weken ging dat iets beter, inmiddels is ze bijna 3jaar en kerngezond. Heel veel sterkte❤️
gisteren
Hoi hoi, wij zitten in hetzelfde schuitje. 33 weken zwanger en baby groeit nauwelijks. Zit onder de groeicurve. Ik heb zelf een hoge bloeddruk genetisch en daardoor is waarschijnlijk de placenta kleiner of werkt minder goed. Vorige week twee nachtjes in het ziekenhuis geslapen omdat er een flinke dip in de hartslag zat (van 150 naar 48). Inmiddels weer thuis. Elke dag naar ziekenhuis voor een ctg en volgende week weer echo en bloedonderzoek. Heb zo het gevoel dat het niet lang meer gaat duren…
Ik kan helemaal begrijpen dat het je stress geeft. Ik kan je niet echt goed advies geven omdat wij hetzelfde meemaken helaas…
gisteren
Vanaf 20 weken groeiachterstand, vanaf 26 weken opgenomen gelegen door slechte ctgs en geboren met 34.4. Dus echt nog lang kunnen rekken. Doet het nu fantastisch! Hoop het ook voor julllie. Hou je taaai!
gisteren
Hier helaas ook precies hetzelfde maar weet je de bloed doorstroming van de navelstreng?