10 Reacties
9 uur geleden
Ik heb eentje gehaald van keababies 3 in 1 postpartum belly wrap ik heb hem nog niet gebruikt .. maar hoorde goede dingen over maar je kan ook voor besteller kijken op amazon die zijn goedkoper en als goed is net zo goed .. maar verhalen over postpartum belly banden die ik tot nu toe heb gehoord zijn positief dus ik zou het zeker aanraden en ik ga het ook proberen !
7 uur geleden
7 uur geleden
Vanaf wanneer na de bevalling kan je dat gebruiken? En wat doet het vooral? Vinden de organen niet zelf hun plek terug?
7 uur geleden
Reactie op Dromenvanger24
Vanaf wanneer na de bevalling kan je dat gebruiken? En wat doet het vooral? ...
Ja ik heb dus vriendinne die op natuurlijke wijze bevallen zijn dus geen keizersnee maar wel pijnstilling hoor die het letterlijk zelfs meenemen in hun vluchttas en gelijk na bevalling omdoen maar die hebbe meerdere kinderen gehad en hebben hier ervaring mee maar ik zou wel als ik een keizersnee heb gehad even wachten ermee en advies vragen aan arts of verloskundige of kraamzorg ik denk dat dan iets later je dit pas kan gebruiken
7 uur geleden
Iemand ervaring met deze band? Hij lijkt me niet zo comfortabel als die linkjes hieronder, maar toch even checken:
https://www.depostpartumbox.nl/product/postpartum-sluitband/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21867900615&utm_term=168648563934--&utm_content=719955753986&gad_source=1&gad_campaignid=21867900615&gbraid=0AAAAA95-DuMCqaIHVJtAY8ZKLMhV8drNR&gclid=EAIaIQobChMIxNa2mY_SkQMVg5WDBx02LirDEAQYDSABEgIJ_vD_BwE
7 uur geleden
Reactie op alice14
Iemand ervaring met deze band? Hij lijkt me niet zo comfortabel als die lin ...
Geen ervaring mee maar die van Amazon lijk je op 1 plek vast te maken en die van Postpartum op 3 plaatsen, misschien is dat beter?