78 Reacties
5 maanden geleden
Was al misselijk maar nu helemaal beroerd. Over een uur mag ik, ik verwacht bijna 8wk vandaag. Heb wat bloedverlies gehad de afgelopen week en ik vind het nog spannender dan de eerste echo bij mijn oudste. 馃あ
Fingers crossed馃馃徏馃馃徏
5 maanden geleden
Vanmiddag half 2! Ook zo zenuwachtig vooral na 2 eerdere missed abortions met 16 en 18 weken, maar we gaan het zien vanmiddag 馃馃
5 maanden geleden
Ik heb em donderdag en ja heb hetzelfde. Probeer mezelf echt bezig te houden haha馃珷
5 maanden geleden
Ik heb maandag mijn termijnecho, blijft idd altijd spannend. Zou alles goed zijn etc.
5 maanden geleden
Reactie op Charellex
Hoe is het gegaan?
Ahw, alles goed gelukkig! 8.2 zoals verwacht 馃槂 misselijkheid blijft hopelijk neemt dat snel af
5 maanden geleden
Vandaag eerste echo gehad 7+1. Termijnecho over 4 weken, die moet nog ingepland worden. Lange weken weer, of het allemaal goed blijft gaan.
Ik werk op een rontgen afdeling dus kan als ik dienst heb, zelf even met de echo spieken of het hartje nog klopt. Geruststellend idee dat ik tussendoor nog bevestiging kan zoeken als het nodig is.
Heb dit jaar al twee miskramen (9,5 week en 5wkn) gehad
5 maanden geleden
Jaa heel spannend vooral dat nu ook weer wat minder goede of eigenlijk slechte berichten lees hier op het forum ben ik weer zo bang!
Ook m'n symptomen worden echt zoveel minder en ik weet dat dat niet veel zegt maar toch...
Vrijdag hebben wij de termijnecho!
5 maanden geleden
Reactie op babynummero2
Jaa heel spannend vooral dat nu ook weer wat minder goede of eigenlijk slec ...
Ja pittig he die berichten, ik probeer ook niet alles te lezen (niks ten nadelen van de rest, maar voor mn eigen gemoedsrust 馃ゲ)
5 maanden geleden
Reactie op Anoniemeusername2303
Ja pittig he die berichten, ik probeer ook niet alles te lezen (niks ten na ...
Ja snap ik helemaal, ik ben zo iemand die overal controle in zoekt al brengt me dit meer onzekerheid dan zekerheid mee..
Die dagen kruipen voorbij, vind het zo spannend
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Volgende week woensdag met 11+1, kan niet wachten, wil gewoon weer even een ...
Zo herkenbaar! Ook al heb ik die bevestiging met 8 weken ook gehad. Het blijft gewoon spannend en je weet soms gewoon niet wat daar binnen gebeurd. We mogen echt wel vertrouwen op ons lichaam. Maar wanneer h茅t moment daar is, is het gewoon heel spannend. Heel veel succes volgende week 鉂わ笍
5 maanden geleden
Vandaag gehad met 10+6, alles was goed 鉂わ笍馃グ 2 daagjes vooruit gezet
5 maanden geleden
Ik morgen bij 10+2. 馃グ Heb bij 7+2 mijn vitaliteitsecho gehad en alles was goed. Ik ben 39 en dit is mijn eerste zwangerschap. Vooral door berichten hier op het forum vind ik het spannend. Had dat van te voren niet echt verwacht, want stond er super relaxt in. 馃槄