7 Reacties

13 uur geleden

Nou heel toevallig dacht ik daar vandaag ook aan, dus die van dit jaar zijn dan volgend jaar gewoon nog geldig? Dat moest ik nog even uitzoeken namenlijk haha. (Ik verstuur echt nooit meer wat via de post en anders online)

13 uur geleden

En heb je link van waar/hoe je precies besteld hebt? Want ik kom dan alleen uit op een postzegelcode die je moet opschrijven. Maar dat is natuurlijk niet wat ik wil.

12 uur geleden

Volgens mij moet je wel zegels bijplakken met de extra waarde, dus uiteindelijk maakt het niet uit. Dat is wat ik online lees als je het op google invoert, zelf ook niet heel erg meer op de hoogte van de regels rondom fysieke post 😅

Reactie op Edmee

Volgens mij moet je wel zegels bijplakken met de extra waarde, dus uiteinde ...
Neehoor de zegels waar een 1 op staat blijven geldig ongeacht voor welke prijs je ze gekocht hebt. Wij hebben een paar jaar geleden rolletjes postzegels voor 1 euro per zegel gekocht, nu nog steeds profijt van

Reactie op InspirerendeKlaver901651

Neehoor de zegels waar een 1 op staat blijven geldig ongeacht voor welke pr ...
Op de hele oude stond inderdaad hoeveel ze kostten en daar moest je wel op bijplakken. Maar die met 1 ( en overigens ook met een 2) blijven de waarde van max 20gr binnen Nederland houden

9 uur geleden

Bedankt voor deze slimme tip!