16 Reacties

17 uur geleden

Ik kon echt niks eten de hele bevalling. Begon ergens in de avond en volgende middag is onze zoon geboren. Het enige wat ik heb gedronken was water. Na de bevalling was ik echt intens gelukkig met aquarius en een waterijsje.

17 uur geleden

Reactie op 7Maart2023

Ik kon echt niks eten de hele bevalling. Begon ergens in de avond en volgen ...
Same, echt niks gegeten. Had wel dingen als sultana oid mee maar echt zo geen behoefte aan gehad

17 uur geleden

Ik heb echt helemaal niks gegeten of gedronken. Of naja, gewoon avondeten toen het net begon en waarschijnlijk wat water maar niks bijzonders.

Reactie op 7Maart2023

Ik kon echt niks eten de hele bevalling. Begon ergens in de avond en volgen ...
Goed idee! Aquarius en een waterijsje

16 uur geleden

Mij lukte het niet om te eten. Maar heb liters ijskoude appelsap in het ziekenhuis willen drinken! Normaal lust ik geen appelsap😜 Maar gaf veel energie door de suikers, denk ik. Nu neem ik energie repen, smoothie en nootjes mee, misschien lukt het nu wel om te eten.

15 uur geleden

Oh ik heb niet eens gedronken of gegeten

15 uur geleden

Hier hetzelfde. Niks kunnen eten. Ondanks dat ik het avond eten gemist had. Wel tijdens de lichte eerste weeën nog gewoon geluncht. Eten was voornamelijk voor mijn partner 😂

15 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Oh ik heb niet eens gedronken of gegeten
Ik heb trouwens na de bevalling wel echt gegeten voor het leven. Dus denk dat mijn lichaam het wel nodig had daarna, maar ik eet en drinkt normaal ook niet veel.

15 uur geleden

Ik heb niks gegeten of gedronken. Ik heb uren met m’n ogen dicht gelegen😂. Normaal ben ik de hele dag met eten bezig dus had het ook niet verwacht🤣🤣

14 uur geleden

Haha oh jeetje ik at echt niks, had wel zo af en toe zin in een slok ranja maar die hele dag bijna niks gegeten😂

12 uur geleden

ik had er echt geen behoefte aan. ik wil nu wil proberen dadels te gaan eten en bloem van Maryam drinken als theetje

4 uur geleden

je eet niet echt. misschien wat ranja voor je smaak maar als je te veel eet ga je ook kotsen

3 uur geleden

Zoals iedereen zegt, niet met eten bezig geweest, had wel toevallig ook Capri Sun mee naar het ziekenhuis maar tijdens de bevalling niet meer dan de helft van een pakje op gedronken denk ik. Veel vrouwen worden ook echt misselijk door de pijn enzv dus dan ga je ook niet echt eten. Had wel dextro mee maar die heb ik uiteindelijk daarna pas gegeten, dat was overigens wel echt top!

2 uur geleden

die ene meid bij 4 handen op 1 buik at 4 van die energybars achter elkaar tijdens de bevalling. hoe dan

1 uur geleden

Niks. Vond het wel chill dat ik daarna van die voorverpakte cakejes had liggen want toen ik snachts echt honger had tijdens de zoveelste voeding de eerste nacht was ik blij dat ik meteen iets kon eten

18 minuten geleden

(Lu) crackers, cola zero voor als je misselijk wordt, dextro voor als je te slap wordt. Probeer sowieso in de laatste weken kleine beetjes per keer te eten. Van een volle buik word je vaak misselijk tijdens de bevalling.