13 Reacties
5 maanden geleden
Inderdaad suprimal tegen de misselijkheid. Misschien helpt een glaasje cola met de vermoeidheid? Er zit lekker veel suiker in en een beetje cafeïne. Verder is het goed om de verloskundige je ijzer te laten nakijken. Vermoeidheid kan ook door ijzertekort komen, en dat is alleen op te lossen met ijzersupplementen.
5 maanden geleden
Hee lieve mama, wat ontzettend vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt richting je zoontje, ik heb dat al naar onze hond 🤣 (omdat ik hem nu veel minder kan uitlaten als ik zo moe en niet lekker ben en mijn partner veel doet). Maar als ik je verhaal lees denk ik, ach je bent gewoon echt ziek, natuurlijk kun je dit nu even niet opbrengen allemaal. Wees niet te streng voor jezelf ❤️ Als het goed is wordt dit weer minder over een tijdje en dan kun je er weer op uit met je zoontje. Het is allemaal tijdelijk! Maar wel belangrijk om nu goed voor jezelf te zorgen. Net als wat anderen zeggen zou ik suprimal ook echt aanraden, dat hielp voor mij geweldig en sindsdien voel ik me ook veel beter. Ik at kleine porties verdeeld over de dag en als het moeilijk is probeer ik vooral de groenten en gezonde dingen te eten. Zou misschien ook wel echt contact met de huisarts overwegen, of die nog kan meedenken over evt ijzertekort of medicatie etc, want je moet het wel vol blijven houden en het mag echt wel wat dragelijker worden voor je 🙏🏻 of bel even met de verloskundige voor advies? Heel pittig voor je, wees lief voor jezelf. En is er iemand, anders dan je man, met wie je het kan delen? Wat steun kun je denk ik ook wel gebruiken ❤️ Heel veel beterschap en dikke knuffel, you got this!!
5 maanden geleden
Ik heb ook suprimal gebruikt hier. Hielp echt tegen de misselijkheid.
Niet voor de moeheid helaas... Mijn dochtertje is nu 7 maanden en haar tillen etc. Kost me ook veel energie. Bedenken dat het weer wel wat beter wordt straks helpt wel een beetje.
Wat ik vorige zwangerschap deed was soms s morgens zon perenijsje, dan zat er iig iets in. Of een breaker als dat lukte. En indd de Lu crackertjes op bed. Gezond kwam dan later op de dag wel. Appel in stukjes, af en toe eentje.. tomaatje..
En ik merk nu dat soms even 5 minuutjes met de buggy rondje naar buiten, desnoods naar de brievenbus toch ook wel beetje helpt voor je energie.
Succes!!! You got this!
5 maanden geleden
Reactie op Aline28
Ik heb ook suprimal gebruikt hier. Hielp echt tegen de misselijkheid.
Niet ...
Ahhh, snap dat het ook voor jou veel energie kost. Dankjewel voor je tips. En inderdaad fijn om te bedenken dat het over een tijd weer beter word.
Dankjewel allemaal voor jullie tips !!
5 maanden geleden
Heeft er ook iemand tips tegen misselijkheid op het moment dat je wil liggen? De misselijkheid komt bij mij steeds met erge vlagen maar zodra ik lig is het altijd feest…
5 maanden geleden
Reactie op Eline1510
Met je bovenlichaam zo recht op mogelijk liggen, ik heb wel eens echt een s ...
Dit inderdaad! Ik heb in bed een hele constructie met kussens gemaakt zodat ik half zittend kan slapen