43 Reacties

6 maanden geleden

Hey, sorry ik heb hier geen ervaring mee maar ik zou echt pushen om vandaag de echo te doen. Wachten en stressen is niet goed voor de baby

6 maanden geleden

Wat ik weet is dat het van een paar druppels tot een lichte menstruatie achtig bloeding eruit mag zien. Ik snap dat je je zorgen maakt. Heb je eerder een miskraam gehad?

6 maanden geleden

Nee, dit is mijn eerste zwangerschap. Mijn partner heeft wel al een zoon en herkent dit niet van de eerdere zwangerschap van zijn ex. Bedankt voor de reacties

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Nee, dit is mijn eerste zwangerschap. Mijn partner heeft wel al een zoon en ...
Niet iedereen hoeft te bloeden! Zelfde als niet iedereen misselijk word in het eerste trimester. Een zwangerschap is persoonlijk en voor iedereen anders. Als je echt twijfelt kan je altijd bellen met hun natuurlijk!

6 maanden geleden

Ik herken het wel een beetje wat je zegt van het bloedverlies. Afgelopen dinsdag had ik opeens bloedverlies en toen opeens 2 dagen niet en vanmorgen weer. Wij zitten nog niet bij een verloskundige, omdat we een fertiliteitsttaject hebben gevolgd. We zijn dus verbonden aan een ziekenhuis. Zij willen echt nog wachten met het maken van een echo. Ik heb hier dinsdag contact over gehad. Net weer een berichtje gestuurd dat ik nu een klein beetje bloed verlies heb en het toch wel erg onzeker vindt... Hopelijk kan de Verloskundige jou snel gerust stellen ♡

6 maanden geleden

Reactie op PittigeOceaan429004

Ik herken het wel een beetje wat je zegt van het bloedverlies. Afgelopen d ...
Pff wat pittig voor jullie. Die onzekerheid kan je echt helemaal overnemen… Hopelijk gaat alles goed ❤️‍🩹

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Pff wat pittig voor jullie. Die onzekerheid kan je echt helemaal overneme ...
Oh ik ben net gebeld en mag toch vanmiddag naar het ziekenhuis komen. Heel spannend, maar ik ben ook super dankbaar dat het nu kan. Hopelijk iets meer duidelijkheid straks...

6 maanden geleden

Oh ik ben net gebeld en mag toch vanmiddag naar het ziekenhuis komen. Heel ...
Wat fijn dat je langs mag! Heel veel succes 🫰✨

6 maanden geleden

Hi Kim, Ik herken je gevoel heel erg, ik had namelijk heel veel bloedingen in het begin. Van licht roze tot echt wel rood met kleine stukjes. Ik heb in het verleden een miskraam gehad en toen bloedde het echt heel erg, dat was niet te missen zegmaar. Inmiddels heb ik een goede 7+2 echo gehad en zit ik nu ergens achter in week 8. De arts gaf ook aan dat zij niks afwijkends zagen geen reden voor de bloedingen kon vinden. Sinds de echo geen last meer gehad van bloedingen en alle symptomen zijn nog steeds aanwezig. Ik kwam de afgelopen tijd door met de gedachte: zolang het bloedverlies niet toeneemt en nog meer helderrood wordt, dan is het goed. Daarnaast kan ik er weinig aan veranderen en is het helaas een kwestie van geduld.. Ik heb hier even snel wat foto's van hoe het er bij mij uitzag verdeeld over week 4/5/6, hopelijk stelt het je wat gerust en gaat bij jou ook alles goed ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Shar0208

Hi Kim, Ik herken je gevoel heel erg, ik had namelijk heel veel bloedinge ...
Je berichtje geeft me al iets meer hoop.. Ben 5 weken en 1 dag en heb nu 2 dagen een bloeding. Vandaag lijkt het alsof ik gewoon ongesteld ben geworden. Ik heb daar in tegen geen last van krampen, had die op dag 1 van de bloeding maar heel licht. Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik iets hiermee kan. Wel vandaag nog een test gedaan en deze geeft nog steeds zwanger aan...🤞🏼

6 maanden geleden

Reactie op Shar0208

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat meerdere mensen hier kracht uit halen, waaronder ik. Wat verdrietig dat je te maken hebt gehad met een miskraam ❤️‍🩹 Bedankt voor het delen van de foto’s, het is toch fijn om herkenning te vinden in positieve verhalen. Fijne zwangerschap gewenst!

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Wat fijn dat je langs mag! Heel veel succes 🫰✨
Ik zou inderdaad alsnog vragen of je een echo mag gaan doen. Ik heb dus net een echo gedaan met 6+3 en we zagen al een kloppend hartje. Ze gaf aan dat veel vrouwen onschuldig bloedverlies hebben, maar dat je het altijd in de gaten moet.blijven houden.

6 maanden geleden

Ik zou inderdaad alsnog vragen of je een echo mag gaan doen. Ik heb dus net ...
Ik ben zo blij voor je!

6 maanden geleden

Het volg even, ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje. Maandag echo 6+1 dacht zelf 7+5 te zijn. Dinsdag bloedverlies, woensdag gestopt, gister heel iets en vandaag ene keer bruin en andere keer helderrood. Maandag echo. Moet het maar afwachten. Vorig jaar een miskraam gehad rond dit termijn.

6 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben net bij de VK geweest en gelukkig, nog steeds een kloppend hartje. Ze geeft wel aan dat het gewoon 50/50 kans is dat het bloeden doorzet maar hoopt op onschuldige bloedingen. Persoonlijk heel erg fijn dat ik me weer kan richten op een kloppend hartje, ondanks al dat bloed. Helaas is het nu nog steeds aan de gang, heftiger ook weer. Blijft toch afwachten dus. Sterkte allemaal!

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Hi allemaal, Ik ben net bij de VK geweest en gelukkig, nog steeds een klo ...
Fijn dat het hartje nog klopt, ik voel met je mee. Ik bloed ook nog steeds.

6 maanden geleden

Reactie op MamavanLM92

Fijn dat het hartje nog klopt, ik voel met je mee. Ik bloed ook nog steeds. ...
Lief! Jij ook veel sterkte in deze onzekere periode.

6 maanden geleden

Reactie op Shar0208

Ik had dit ook, veel meer bloed. Het was net een open kraan met stolsels. Gelukkig was alles goed, maar het is toch afwachten of alles wel goed gaat..

6 maanden geleden

Fijn om hier te lezen dat het toch goed kan gaan ondanks bloedverlies. Ik mag maandag weer komen. Ik tel de uren af. Nu verlies ik enkel bruin bloed.

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Hi allemaal, Ik ben net bij de VK geweest en gelukkig, nog steeds een klo ...
Werd je nog steeds geschat op 6+3 of heeft ze daar niet naar gekeken?