43 Reacties

6 maanden geleden

Hey, sorry ik heb hier geen ervaring mee maar ik zou echt pushen om vandaag de echo te doen. Wachten en stressen is niet goed voor de baby

6 maanden geleden

Wat ik weet is dat het van een paar druppels tot een lichte menstruatie achtig bloeding eruit mag zien. Ik snap dat je je zorgen maakt. Heb je eerder een miskraam gehad?

6 maanden geleden

Nee, dit is mijn eerste zwangerschap. Mijn partner heeft wel al een zoon en herkent dit niet van de eerdere zwangerschap van zijn ex. Bedankt voor de reacties

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Nee, dit is mijn eerste zwangerschap. Mijn partner heeft wel al een zoon en ...
Niet iedereen hoeft te bloeden! Zelfde als niet iedereen misselijk word in het eerste trimester. Een zwangerschap is persoonlijk en voor iedereen anders. Als je echt twijfelt kan je altijd bellen met hun natuurlijk!

6 maanden geleden

Ik herken het wel een beetje wat je zegt van het bloedverlies. Afgelopen dinsdag had ik opeens bloedverlies en toen opeens 2 dagen niet en vanmorgen weer. Wij zitten nog niet bij een verloskundige, omdat we een fertiliteitsttaject hebben gevolgd. We zijn dus verbonden aan een ziekenhuis. Zij willen echt nog wachten met het maken van een echo. Ik heb hier dinsdag contact over gehad. Net weer een berichtje gestuurd dat ik nu een klein beetje bloed verlies heb en het toch wel erg onzeker vindt... Hopelijk kan de Verloskundige jou snel gerust stellen ♡

6 maanden geleden

Reactie op PittigeOceaan429004

Ik herken het wel een beetje wat je zegt van het bloedverlies. Afgelopen d ...
Pff wat pittig voor jullie. Die onzekerheid kan je echt helemaal overnemen… Hopelijk gaat alles goed ❤️‍🩹

6 maanden geleden

Reactie op GewoonKim

Pff wat pittig voor jullie. Die onzekerheid kan je echt helemaal overneme ...
Oh ik ben net gebeld en mag toch vanmiddag naar het ziekenhuis komen. Heel spannend, maar ik ben ook super dankbaar dat het nu kan. Hopelijk iets meer duidelijkheid straks...