15 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op xdhs
Lizz, Zoë, Britt, Linn, Lisa, Lola, Liv.
Lizz met dubbel Z is zo onnodig en onhandig met schrijven
gisteren
Ik heb ook wel tot het einde nog af en toe getwijfeld over de naam van mijn dochter (Nori), gewoon omdat er zoveel leuke meidennamen zijn, maar uiteindelijk kwam ik er toch wel steeds naar terug. Maar wij hadden hem niet van tevoren gedeeld. Ik wil niet dat meningen van anderen toch onbewust je eigen keuze gaan beinvloeden. En verder… Twijfel is niet erg, als je uiteindelijk toch nog een goed gevoel erover hebt. Als je nu denkt, hmm ik vind het toch niks dan zou ik idd nog wel even doordenken.
Wil je ook een Nederlandse naam of juist bijv Engels waarbij de uitspraak wel meteen duidelijk is hier in Nederland?
gisteren
Reactie op xdhs
Ieder zo zijn mening, ik vind het wel leuk 😊
Ze wil een naam die makkelijk te spellen is, dat lijkt mij nou met deze naam niet het geval(tot de 3e letter gaat het goed🤪) dus vandaar mijn opmerking😁
gisteren
Vind het kiezen van een naam ook heel lastig, twijfelde ook nog best een tijdje ..
maar wij hebben de naam niet gedeeld. Juist om dit soort dingetjes te voorkomen of nare reacties uit de weg te gaan. Zou gewoon nog eens kijken naar de opties en wie weet kom je wel bij een andere leuke naam terecht!
gisteren
Reactie op Baby#2ontheway!:)
Wij hier precies hetzelfde! We zijn vorige week geswitched😂
Hier trouwens tegen niemand verteld, maar vriend kwam ineens met die andere naam en daardoor gingen we dusdanig twijfelen en nu zijn we om🤪
gisteren
Reactie op geenbloem
We hebben gelukkig alleen maar positieve reacties gehad, maar nu dat de naa ...
Oh gelukkig maar! Ahw sorry mijn fout dan begreep ik het niet goed. Zou dan zeker even verder kijken er zijn zoveel leuke namen😊
gisteren
Reactie op geenbloem
Mag beide! Als het maar in het Nederlands goed te spellen en uit te spreken ...
- Suus/Suze
- Fiep
- Soof
- Harper
- Pom
- Pim
- Kiki
- Bibi
- Lou
- Jula
- Quinn
- Coco (vonden wij ook heel leuk!)
- Pip
- Alba
- Caro
- Elsa
- Fee
- Hanne
- Ilya
- Wende
- Zus
- Sien
- Elvi
- Devon
- Berber
- Janne
- Tamar
- Sterre
- Elon
Van alles wat van mijn lijstje!! (wij krijgen nu weer een jongen dus ik vrees dat al deze namen voor ons verder ongebruikt blijven, een vierde komt er niet, tenzij mijn vriend de zwangerschap op zich neemt 😅)