16 Reacties

3 weken geleden

Misschien zetpillen vragen?

3 weken geleden

Ik ben nu ook op vliegvakantie. Heb ook emesafene gekregen 2 keer per dag. Zag er ook heel erg tegen op. Vliegreis heen moest ik wel overgeven, daarna ging het wel oke. Maar ik merk hier op vakantie ook dat ik de hele dag/nacht misselijk ben, niet kan genieten van het eten, heel erg moe en chagrijnig ben. Al met al voelt het een beetje zonde als ik eerlijk ben :(

3 weken geleden

Ik zou mezelf dat niet aan doen eerlijk gezegd. Zou er niet aan moeten denken. Kan je vriend niet alleen met jullie zoontje?

3 weken geleden

Ik zou ook niet gaan denk ik.. lijkt me zo naar in het vliegtuig..

3 weken geleden

Ik heb 2 HG zwangerschappen gehad en dit is mijn 3e. Zelf kon ik niets meer dan in bed liggen en spugen. Dus ik zou niet gaan. Maar je kan dit denk ik zelf het beste aanvoelen

3 weken geleden

Ik zou zeggen, lekker annuleren en een paar dagen weg in eigen land. Heeft je zoontje zijn vakantie waar hij zo naar uitkijkt en jij hoeft het vliegtuig en de hitte niet in.

3 weken geleden

Ik heb nu zetpillen ipv emasafene. Maar ik zou niet vliegen ik vond bij mijn 1e zwangerschap echt verschikkelijk om te vliegen was ook 10 uur dus weet niet hoe lang jij moet vliegen en dan nog de hitte en een ander land en ander eten. Ik denk dat je zelf wel weet wat je het fijnste vind 🍀🙏

3 weken geleden

Ik zou niet gaan.. je voelt je in die warmte alleen maar ellendiger. Zwangerschap als reden om te annuleren wordt volgens mij ook vergoed..!

3 weken geleden

Ik had de reis geannuleerd.. lijkt me vreselijk om zo op vakantie te moeten gaan! Wie weet een last minute wat later in t seizoen?

3 weken geleden

Reactie op MRVG91

Ik heb nu zetpillen ipv emasafene. Maar ik zou niet vliegen ik vond bij mij ...
Hoeveel weken was je toen? Wij gaan vliegen als ik rond de 13/14 weken zwanger hoop te zijn... Ik hoop dat ik mij dan fitter voel!

3 weken geleden

Hoe lang heb je emesafene achter elkaar geslikt? Bij mij ging de sufheid na een week pas weg. En heb je anders al eens een half pilletje geprobeerd ipv een hele? Of als dat weer te weinig helpt tegen de misselijkheid, 3/4e pil? Soms kan echt veel uitmaken!

2 weken geleden

Reactie op Saar12345678

Hoeveel weken was je toen? Wij gaan vliegen als ik rond de 13/14 weken zwan ...
Ik was toen ik ging vliegen 7 a 8 weken. Zelfde als hoever ik nu ben. Mijn misselijkheid liep door tot week 17 toen werd het pas minder. Hoop dat je je bij 13 weken minder misselijk voelt.

2 weken geleden

Je moet doen wat goed voelt. Echt heel naar dat je je zo belabbert voelt. Vraag je huisarts of vk voor advies? Praktische kant: Heb je een annuleringsverzekering? Ja? Bel hun dan en kijk of je wegens zwangerschap kan annuleren en je geld terug kan krijgen. Soms heb je hiervoor een doktersverklaring nodig. En kijk je reisspecificatie na wat de voorwaarden voor het annuleren zijn. Wellicht maakt de financiele kant je keuze makkelijker? Last minute kan altijd nog.

2 weken geleden

Hoi. Ik had hetzelfde dilemma. Ben nu 7+2 en ben toch uiteindelijk na wikken en wegen gegaan. Ik heb goed overlegd met mijn vriend en we hebben besloten het gewoon allemaal aangepast en rustiger aan te doen omdat ik me zo beroerd voel. Ik had wel maar een vlucht van 1,5 uur, maar ik snap je dilemma. Je kunt altijd eens polsen hoe het zit met annuleren en stel je voelt je iets beter dan ga je dichterbij ergens last minute heen eventueel. Hopelijk trekt het snel weg voor je

2 weken geleden

Reactie op SkittleMom23

Hoe lang heb je emesafene achter elkaar geslikt? Bij mij ging de sufheid na ...
Nu toch iedere avond een tabletje voor ik ga slapen. De afgelopen twee dagen niet of bijna niet misselijk wel erg moe en een zwaar gevoel in mijn hoofd maar zo werkt het gelukkig wel beter dan dat ik het ook overdag neem 🙏🏻.

2 weken geleden

Reactie op OnbezorgdeSpar843162

Je moet doen wat goed voelt. Echt heel naar dat je je zo belabbert voelt. ...
Annuleringsverzekering hebben we idd, gaat niet zozeer om het geld maar meer om de ervaring… we hebben deze vakantie geboekt in december. Geen idee wat dit jaar ons zou gaan brengen. Wil zo graag gaan, toch de laatste vakantie met ons 3en. Later in het seizoen wordt erg lastig ivm verlofdagen.