12 Reacties

5 maanden geleden

Ik vond de spiraal top! Werd heel af en toe nog ongesteld, maar verder weinig last.

5 maanden geleden

Ik vond de spiraal heel fijn.. af en toe een doorbraak bloeding, een halve dag en klaar.. plaatsen vond ik ook niet vervelend..

5 maanden geleden

Ik laat me steriliseren tijdens de keizersnede

5 maanden geleden

Als we ooit het aantal kinderen hebben dat we willen, dan wil ik met de laatste mijn baarmoeder laten verwijderen. We hebben een gen in de familie die de kans op kanker verhoogt. Gelukkig kunnen de eierstokken blijven zitten. Tot die tijd condooms, dat heeft de afgelopen 3-4 jaar prima gewerkt

5 maanden geleden

Wij hebben het altijd met condooms gedaan! Wie weet straks toch weer een spiraal. Weet nog niet of ik wel meer dan 1 kind wil.

5 maanden geleden

Wij gaan denk ik weer voor condooms (na de geheelonthouding van een paar maanden om te herstellen, als deze bevalling een beetje op de eerste lijkt hehe). En als we zeker weten geen derde te willen ga ik denk ik voor de pil.

5 maanden geleden

Ik had een spiraaltje en was daar echt super tevreden mee mee. Niet tot nauwelijks bloedingen en zetten viel ook reuze mee. Nu 4de zwangerschap die via een keizersnede zal eindigen en dan laat ik me meteen steriliseren

5 maanden geleden

Condooms en verder niks, hou niet van die hormonenzooi, kan er ook niet tegen. Maakt mij depressief en mijn Hydradenitis wordt geactiveerd erdoor (ook fijn tegen einde zwangerschap). Wil na alles een Novasure behandeling ondergaan, geen periodes meer.

5 maanden geleden

Ik had een koperspiraaltje zonder hormonen is dat. Echt een aanrader. Geen hormonen dus wel ongesteld. Maar ik vond het heel fijn.

5 maanden geleden

Spiraaltje

5 maanden geleden

Kyleena spiraal heel fijn en deed geen pijn bij het zetten

5 maanden geleden

Condooms misschien voor ons. Maar we willen snel ons tweede kindje na deze en stuur ik m’n man naar kliniek kleine “snip snip “ te doen! 😂 Ga geen pil of andere troep meer in m’n lichaam zetten. Ben klaar mee!