13 Reacties
15 uur geleden
Ik ga voor de kabrita geitenmelk. Mijn eerste ging niet goed op gewone melkpoeder, dus neem geen risico. Mijn ervaring is ( en van mijn zussen) minder darmkrampjes te hebben. Dat komt waarschijnlijk doordat de eiwitten in geitenmelk erg veel op die van ons moeders lijken.
Maar ja het is wel duur.
Je kunt ook gewoon de basis van nutrilon nemen natuurlijk. Die hebben volgens mij ook een verpakking met een paar zakjes dan hoef je niet gelijk een hele bus aan te schaffen
10 uur geleden
En verder qua gewone melk hebben de meeste mensen Nuteilon volgens mij toch die ze gebruiken?
10 uur geleden
Ik heb een doosje met een aantal zakjes in huis. Je hebt ze tegenwoordig volgens mij ook met een soort tabletjes. In eerste instantie ga ik borstvoeding proberen te geven, maar mocht het niet lukken heb ik dat achter de hand. Als we overstappen op kunstvoeding is een hele bus zo gekocht 😊
10 uur geleden
Reactie op geenbloem
Ik heb een doosje met een aantal zakjes in huis. Je hebt ze tegenwoordig vo ...
Ah dank je wel! Heb je ze van het merk nutrilon?
10 uur geleden
Yes! Maar zou even goed een bus kunstvoeding van eigen merk kopen. Alleen nutrition hebben ze in kleine verpakkingen. Je kan zo’n bus niet mega lang open bewaren volgens mij, dus mocht je het dan maar een keer gebruiken om een beetje bij te voeden hoef je later niet de hele bus voeding weg te gooien.
8 uur geleden
Ons is geadviseerd eerst Nutrilon te geven en na een paar weken overstappen op kruidvat.
6 uur geleden
Reactie op June12081984
Ons is geadviseerd eerst Nutrilon te geven en na een paar weken overstappen ...
Als een mama die hetzelfde advies heeft gehad bij onze eerste wil ik je meegeven dat als je Kruidvat wilt geven je beter meteen met Kruidvat kunt starten.
Wij hadden namelijk Nutrilon in het ziekenhuis en Kruidvat voor thuis, onze kleine kreeg ontzettende krampen en weigerde de fles met Kruidvat voeding. Waardoor m’n man op het laatste moment om 21:55 nog in de appie stond om nutrilon te halen. Hij heeft daarna wel weer gedronken maar de krampen zijn pas na een aantal dagen weggegaan. Deze keer nemen we dus meteen Kruidvat mee naar het ziekenhuis
4 uur geleden
Reactie op PrachtigeKoraalrif473670
Als een mama die hetzelfde advies heeft gehad bij onze eerste wil ik je mee ...
Bedankt voor de goede tip
4 uur geleden
Reactie op GeïnteresseerdeSpar001510
Bedankt voor de goede tip
Graag gedaan! Scheelt toch weer een boel geld als je ziet wat je voor een bus nutrilon betaald en voor een bus Kruidvat