11 Reacties
14 uur geleden
Mijn dochtertje heeft philips avent, met dit kindje ga ik deze ook gebruiken, ben erg tevreden over deze fles, hij lekt niet, heeft een soort borst vorm, en ik makkelijk schoon te maken
14 uur geleden
Ik heb lansinoh gebruikt bij m'n eerste zoontje en nu terug van plan. Op aanraden van de broodvrouw. De speen zou de tepel het best benaderen. Haar advies was toen om pas flesje te geven vanaf de baby 6 weken was, zodat er zeker geen speenverwarring mogelijk is... Zodat de baby de borst niet zou beginnen weigeren. Want bij flesje stroomt de melk onmiddellijk, maar bij de borst moet eerst de tourschietreflex gebeuren. Zeer tevreden van lansinoh natural WAVE.
14 uur geleden
Mijn zoon pakte naast de borstvoeding als enige de fles van MAMA, op aanraden van de lactatiekundige. Hij pakte daarvoor nooit een andere fles.
14 uur geleden
Babypark adviseerde mij de flesjes van WeToo omdat die het meest de tepel nabootsen
14 uur geleden
Hier bij alle kids de glazen Avent gebruikt om afgekolfde melk in te geven. Weet wel dat als je de fles alleen wil gebruiken zodat je man ook eens kan voeden, dat je op dat moment zelf moet kolven (een voeding overslaan wordt afgeraden, een keertje kan geen kwaad). En trust me, kolven is niet perse een pretje. Zelf gebruikten we de fles dus alleen als ik zonder baby de deur uit ging. De baby was dan ook al wat ouder, niet mini meer.
13 uur geleden
Op aanraden van lactatiekundige de MAM fles gebruikt, na een paar maanden overgestapt op Dr Brown. Ik zou niet te veel kopen van een merk, wij hadden de glazen Avent flessen maar die pakte hij helemaal niet
13 uur geleden
Hier ook lansinoh, erg tevreden over. Wel pas na een week of 6 gegeven