22 Reacties

6 maanden geleden

Vitamine D3 75 mcg/3000 ie (2 per dag, kleine bolletjes) Zinzino Balanced Oil - Omega 3 - 2 eetlepels per dag - olie Bonusan Natal Actief - Multivitamine met foliumzuur - 2 per dag - zijn wat groter, maar kan je breken en dan doorslikken

6 maanden geleden

D3 lucovitaal omega 3 vis lucovitaal foliumzuur en a tot z multivitamines

6 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Vitamine D3 75 mcg/3000 ie (2 per dag, kleine bolletjes) Zinzino Balanced O ...
Eerste is ook van Bonusan (vit. D)

6 maanden geleden

Multi prena Fem

6 maanden geleden

Kruidvat zwanger, zijn zachte capsules dus makkelijk door te slikken!

6 maanden geleden

Etos heeft een potje foliumzuur in combinatie met D3, dat zijn hele kleine pilletjes. Zelf slik ik nu nog niet meer dan dat

6 maanden geleden

Naast foliumzuur met vitamine D, ook b12 op aanraden van VK. Veel vrouwen schijnen hier een tekort aan te hebben.. bij bloedprikken 1e afspraak gaan ze kijken wat er mogelijk weer af mag. Ik ben ook geen pillenslikker (grote moeite), maar deze heb je ook in vorm van kauwtabletten 😁

6 maanden geleden

Davitamon mama + visolie capsules

6 maanden geleden

Reactie op Meisjezondernaam

Naast foliumzuur met vitamine D, ook b12 op aanraden van VK. Veel vrouwen s ...
Van welk merk heb je dat als ik mag vragen ?

6 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Eerste is ook van Bonusan (vit. D)
Zou je soms een foto van willen maken ?

6 maanden geleden

Ik had Vitalize Multi Mama maar heb t idee dat ik daar misselijk van word. Stap dus weer over naar Solgar Prenatal Nutriënts

6 maanden geleden

Reactie op Naomi-94

Ik had Vitalize Multi Mama maar heb t idee dat ik daar misselijk van word. ...
Oh en daarbij Omega 3 Double Strength en Vitamine D 25mcg van Solgar.

6 maanden geleden

Davitamon compleet zwanger voor de hele zwangerschap (voor mijn eerste ook, en deze keer doe ik nu ook).

6 maanden geleden

Vraagje: Omdat ik geen zuivel lust moet ik calciumtabletten bij nemen. Kennen jullie goede waar je niet op hoeft te sabbelen? Van deze word ik heel misselijk (luvovitaal)

6 maanden geleden

Vitals elke dag mama - 2 capsules Vitals ultra pure dha/epa 500mg omega 3 - 1 capsule (aanbevolen hoeveelheid voor zwangeren) 2 tabletten foliumzuur ivm komst van een tweeling

6 maanden geleden

Foliumzuur, vit d, vit c, magnesium met bisglycinaat en omega 3 (algenolie, want ben vegetarisch)

6 maanden geleden

De multi mama van Laveen, en visolie capsules van lucovitaal!

6 maanden geleden

Multi mama van Etos of Kruidvat. Goed betaalbaar en volgens mijn VK echt net zo goed als alle dure merken ☺️