9 Reacties
6 maanden geleden
Misschien kan je je broertje en schoonzusje voor hun bruiloft op de hoogte stellen, ivm hun grote dag. De rest pas op de hoogte stellen met je verjaardag. Zelf vertellen wij het pas wanneer wij het eerste trimester door zijn. Bij ons wordt dit de vijfde, niet gepland en ben er net achter dat ik diabetes type 2 heb, dus qua gezondheid een enorme rollercoaster. Ben vooral bang voor je reacties die we gaan krijgen, vooral die van mijn moeder. Die zal er niet om springen.
6 maanden geleden
Wij vertellen het pas rond de 9 weken aan familie die heel dichtbij staat en allerbeste vrienden. Pas met 11 weken de cirkcel daaromheen en 13 weken aan de rest. En socials pas als we zin hebben, vorige keer was dit rond 20 weken haha.
Werk vertel ik pas na 13 weken, al groeit m'n buik al hard (nu ruim wk) dus hopelijk lukt het nog.
Onze oudste dochter vertellen we het na de 11 weken, want die verteld het dan aan iedereen die ze tegenkomt, ze is 2,5 jr haha.
Bij onze eerste hadden we het met 6 wk tegen onze ouders, zusjes, broertjes gezegd.
6 maanden geleden
Wij hebben het al aan mijn moeder en schoonmoeder verteld en onze broer en zussen. Verder ga ik het met de rest van de familie, vrienden en collegas delen na de echo (morgen).
6 maanden geleden
Wij hebben het nu mijn zus verteld, helemaal happy natuurlijk. Na de eerste echo vertellen we het onze ouders onder het mom van verlaat vaderdag kadootje en daarna de rest van onze broers en zus..
6 maanden geleden
Wij hebben het nu mijn zus verteld, helemaal happy natuurlijk. Na de eerste ...
De rest doen we pas na 3 maanden
6 maanden geleden
Wij hebben het onze ouders en heel dichte vrienden al verteld, maar die wisten ook allemaal van ons fertiliteitstraject, dus voelde raar om niks te zeggen na de positieve test.
Bij mijn 1e zwangerschap (die zonder fertiliteitstraject was) hebben we het na de 1e echo verteld aan familie en met 13w pas aan vrienden, maar ik vond dit onnnnngelooflijk moeilijk. Ik ben echt een open boek en heb zoveel moeten liegen, dat wilde ik echt niet nog een keer. Daarbij, mocht het mis gaan, wil ik ook steun van mensen, alleen maar fijn als ze dan eerst ook blij konden zijn voor ons.
6 maanden geleden
Wij gaan na de eerste echo het onze ouders en broers/zussen vertellen. De rest vertellen we na 13wk. En we hebben het nu al aan onze beste vriend en vriendjn gezegd, mocht het misgaan hebben we wel iemand om op terug te vallen met ons verdriet. We hopen natuurlijk op een goede afloop maar je weet het nooit…