8 Reacties

Gewoon meer kleren en echt lekkere snacks. Ook dus meer kleren voor de kleine. De kraamzorg raadde aan de navelklem uit het kraampakket mee te nemen, die is niet zo zwaar. Maar verder niks. Zoveel mogelijk voor je eigen comfort :) you got this 🥰

gisteren

Volg! 😊

12 uur geleden

Ik heb geen tips want ben zelf ook opzoek naar een mooi lijstje. Alleen vind m nergens Ik heb nu wel 2 comfy pakken waarbij de broek hoger zit van de H&M samen met een lekker oversized heren vest. Daarbij neem ik een voedingstop/bh mee om eronder te dragen. Ik heb lekkere luchtige pyjama's gekocht met knoopjes welke makkelijk open kunnen en waarbij ook de broek hoger te dragen is. Verder neem ik wat oversized shirts mee en denk ik dat ik het daarmee wel heb. Bij hema heb ik naadloos hoog ondergoed besteld wat echt amazing zit voor na de keizersnede waarbij de wond ook goed bedekt wordt. Voor de kleine neem ik 3 setjes mee in 2 verschillende maten. En thuis leg ik nog wat klaar dat als er meer nodig is mijn partner dit altijd kan ophalen en mee kan brengen richting het ziekenhuis. Ik denk naast het standaard lijstje dat er buiten wat andere kleding voor jezelf en wat extra kleding voor jezelf/de kleine niet veel anders is... hoop dat er iemand nog wat toevoeging kan geven.

12 uur geleden

Reactie op DeskundigeVogel470521

Gewoon meer kleren en echt lekkere snacks. Ook dus meer kleren voor de klei ...
Bedoel je de cordring? Zo niet voor elke geboorte een aanrader: cordring ipv navelklem! Veel kleiner en zit minder in de weg.

11 uur geleden

Reactie op Krh

Ik heb geen tips want ben zelf ook opzoek naar een mooi lijstje. Alleen vin ...
Mag ik vragen welke je hebt besteld bij de H&M, ben inderdaad nog op zoek naar een broek die lekker hoog zit!

Reactie op MarijeK89

Mag ik vragen welke je hebt besteld bij de H&M, ben inderdaad nog op zo ...
Ik heb : damesbroek velours strepen donkerbruin van de hema. Kan helemaal over je buik heen en voelt boterzacht :)

2 uur geleden

Reactie op MarijeK89

Mag ik vragen welke je hebt besteld bij de H&M, ben inderdaad nog op zo ...
Zeker het is eigenlijk een joggingsbroek, maar nu met m'n dikke buik zit die al boven m'n navel en draag gewoon m'n normale maat. Ook niet te lang aan de onderzijde wat normaal altijd het probleem is (ben maar klein) en geen strakke broekspijpen maar daarin tegen wel mooi in model! Heb bij deze broek lekkere oversized vesten genomen van de heren afdeling. Handig voor borstvoeding te geven icm voedingstop en tevens te gebruiken door m'n partner. Win win https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1193602019.html