274 Reacties

4 maanden geleden

- Verslikken - Ineens wagenziek (gelukkig nu (nog) niet maar had ik bij de tweede!!)
Onrustige benen, ploppend gevoel in je buik.

4 maanden geleden

bloedend tandvlees

4 maanden geleden

Fenomeen van Reynaud in tepels met zwemmen en soms als het koud is spontaan 😩😩😩 zo pijnlijk

4 maanden geleden

Netelroos/galbulten op armen en benen na wrijving of warmte etc. Had ik eerste zwangerschap ook, wordt er gek van 🙃

4 maanden geleden

Altijd ‘s ochtends wakker worden met kramp in mijn kuiten 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Kimjero22

- Verslikken - Ineens wagenziek (gelukkig nu (nog) niet maar had ik bij de ...
Ik was ook voor het eerst in m’n leven wagenziek, dit was toen we onderweg naar huis gingen vanaf zuid Frankrijk… hele weg last van gehad het was echt een hel 🥲

4 maanden geleden

Aften 😞

4 maanden geleden

De hik. Normaliter nooooit last van, nu constant, geinig genoeg heeft mijn vriend er altijd al vaak last van gehad dus zal zijn DNA wel zijn 😂

4 maanden geleden

Ineens een soort droge hoest ontwikkeld!

4 maanden geleden

Verstopte neus...

4 maanden geleden

Geen haargroei meer op mijn benen, is niet echt een kwaal te noemen, maar ik heb dit wel alleen tijdens mijn zwangerschap en dus ook bij de vorige 2

4 maanden geleden

Reactie op OprechteZandkorrel757260

Verstopte neus...
Dat heb ik ook echt al weken echt hoe dan niet verkouden maar wel steeds een neusgat dicht ofzo.

4 maanden geleden

Van tandenpoetsen moeten kokhalzen. Dus nu met een kindertandenborstel en kinder tandpasta poetsen 😅😅
‘S nachts opeens verslikken, mijn man is zich inmiddels al 3 keer dood geschrokken

4 maanden geleden

Niezen! Vooral bij de eerste hap eten. Super irritant want alles vliegt er weer uit 😂 Ook meer pigment bij schaamstreek en oksels...

4 maanden geleden

Vieze smaak in mijn mond 😭

4 maanden geleden

Oren die dicht gaan soms

4 maanden geleden

Trek hebben in iets, dat regelen en na 1 hap genoeg hebben. Was toch niet zo lekker als in m’n hoofd én geen trek…

4 maanden geleden

Reactie op Liz1994

Geen haargroei meer op mijn benen, is niet echt een kwaal te noemen, maar i ...
Wooow eindelijk iemand die dit ook heeft, echt zo random he😂