15 Reacties

4 jaar geleden

Analene 04-01-2018 1 kind Quinten Partner is Sander

4 jaar geleden

Patricia 1 kind Rowan Partner: Maarten Ik heb deze app pas sinds kort (had niet door dat het ook voor na de geboorte informatief was 🙈)

4 jaar geleden

Mijn naam is Ashley, 26 jaar. Zoontje van bijna 2 zijn naam is: Jeremih James. 8 weekjes zwanger van de 2e. Mijn partner heet Jimmy.

4 jaar geleden

Hallo, Mijn naam is Kelly 30 jr, getrouwd, moeder van 2 kindjes Fabiënne 5 Jr en Jinthe 1 Jr. Oudste is een zorgenkindje. Fulltime mama door medisch beperkingen. Het lijkt me fijn om zo nu en dan dingen te delen om van elkaar te leren en elkaar te helpen en steunen.

4 jaar geleden

Petra 29 jaar Charlotte bijna 2 naar oud. Partner Jordy

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Claudine. Moeder van tweeling Julia en Sofie (22-1-2018). Getrouwd met Jasper Woonachtig in Amsterdam

4 jaar geleden

Hoi hoi allemaal! Mijn naam is Rianne en woon in Zwolle. Vanaf 5 januari 2018 zijn mijn partner en ik trotse mama's van onze boef Luuk. Groetjes Rianne

4 jaar geleden

Hi! Ik ben Erika en sinds 5 januari 2018 mama van onze zoon Otis. Het is een feestje om zijn moeder te zijn ♡ Ik ben getrouwd met Ruben en ons tweede kindje is onderweg.

4 jaar geleden

Hallo, Mijn naam is Debbie en ik woon samen met mijn vriend Martin en onze zoon Joey, geboren op 10 januari 2018. Op het moment proberen wij zwanger te worden van #2.

4 jaar geleden

Mijn naam is Eveliene, heb een man en 1 dochter Jonne. Geboortedatum van mijn dochter is 29 januari 2018, dus net jarig geweest. Ook is ze chronisch ziek, ze heeft een bijzondere vorm van epilepsie (als je hier vragen over hebt vertel ik er meer over. Laat maar weten) We wonen in Zwaag, Noord-Holland.

4 jaar geleden

Reactie op Ka1987

Hi! Ik ben Erika en sinds 5 januari 2018 mama van onze zoon Otis. Het is ee ...
Hey, wat leuk! Mijn zoontje Tobias is óók van 5 januari 2018 en onze tweede is ondertussen ook 19 weken onderweg. Voor de rest: mijn naam is Suzan en ik ben 29 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Eindhoven, maar ben voor de liefde naar Antwerpen verhuisd.

3 jaar geleden

Mijn naam is Petra, heb samen met mijn man een dochter en die is 2 jaar. Geboren op.15 januari 2018. Vanochtend heb ik positief test. Zelf heb ik een miskraam in februari j.l.

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Claudine, getrouwd met Jasper en wonen - samen met onze tweeling Julia en Sofie - in Amsterdam. Ze zijn geboren op 22-1-2018. Groetjes, Claudine

3 jaar geleden

Hallo! Ik kom net op het forum kijken, dus ik wil me even voorstellen 😁 Ik ben Magda Toby is van 10 januari 2018 en mijn enige kindje En ik heb geen partner. Op het moment ben ik bezig voor een 2e kindje via een donor

3 jaar geleden

Hoi, Mijn naam is Priscilla en ik ben 29 jaar. Mama van Riv 3 jaar en Denver bijna 8 weken. Getrouwd met Lennard. Huisje, boompje, 1 hond en 2 katten. Fijn om lid te zijn van deze groep, om info uit te wisselen. Groetjes!