15 Reacties

5 jaar geleden

Nou die halve maand zal ook niet uitmaken.. ik zeg lekker doen

5 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt dat al af en toe en doe moet nog 11 maanden worden. Nooit ergens last van gehad. Die halve maand zal idd niet veel meer uitmaken!

5 jaar geleden

Zolang je geen grote hoeveelheden geeft zou ik het gewoon voorzichtig proberen. Doen wij ook met steeds meer voedingsmiddelen. Zelf nog geen boerenkool geprobeerd. Maar ons meisje is nu bv al gek op rode kool. Ze is nu 10,5 maand.

5 jaar geleden

Hier heeft onze dochter het ook al gehad . Ze was toen 10 maand. Verder geen last van gehad. Ze vond het heerlijk

5 jaar geleden

Wij doen al van in het begin obv BLW methode (rarpley of kleintjes) en hij heeft dus al meerdere koolsoorten gegeten waaronder boerenkool en nooit problemen gehad. Chips van boerenkool is trouwens ook heel lekker en boerenkool zit vol met goede vitamientjes voor de baby. Ik zou dus zeggen doen! ☺

5 jaar geleden

Lekker doen

5 jaar geleden

Ja hoor lekker doen! Wij geven het al vanaf 10 maanden. Zolang ze het niet elke dag krijgen. ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Rianne

Ja hoor lekker doen! Wij geven het al vanaf 10 maanden. Zolang ze het niet ...
Denk dat elke dag boerenkool ook wel heel snel m'n neus uit zou komen 😂

5 jaar geleden

Onze zoon wordt 25 januari 1 en heeft al 2x boerenkool met jus(eigengemaakte) en worst gehad. Hij eet al vanaf 6 maanden met de pot mee. Heeft al spruitjes,prei,ui,paprika,knoflook gehad dus aan koolsoorten geen gebrek. Ze kunnen er darmkrampen van krijgen, dus gewoon kijken hoe je kleintje erop reageerd. Het zijn richtlijnen, en je moet ook naar je gevoel luisteren. Hier eet hij het eten van een 1 jarige qua hoeveelheid. Moet ik hem ook minder geven dan omdat het zo in het boekje staat. Kijk naar je kind, dan zie je vanzelf wat ze nodig hebben

5 jaar geleden

Nou, de boerenkool is in record tempo op gegaan, mondje aflikken en al 😂 nu hopen dat de krampjes inderdaad wegblijven

5 jaar geleden

Onze dochter van bijna 11 maanden eet meeste met pot mee. Ook boerenkool is ze gek op en ze krijgt ook klein stukjes Unox worst.

5 jaar geleden

Ik vraag me af of dit ook geldt voor bloemkool..? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

5 jaar geleden

Ik vraag me af of dit ook geldt voor bloemkool..? Wat zijn jullie ervaring ...
Bloemkool mag al vanaf 4 maanden. Het heet kool maar is het niet echt dus mag gewoon 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Mariko Akera

Bloemkool mag al vanaf 4 maanden. Het heet kool maar is het niet echt dus m ...
Ah thanks voor je antwoord... maar ik bedoelde qua darmkrampjes...

5 jaar geleden

Ah thanks voor je antwoord... maar ik bedoelde qua darmkrampjes...
Hahaha, sorry had het verkeerd begrepen. Bloemkool hebben mijn meiden nooit last van gehad... Maar elk kind is anders natuurlijk