7 Reacties
5 jaar geleden
Herkenbaar! Al is die van ons snachts ook enorm aan het spoken. Hij zit niet lekker in z'n ritme. Lees het vaker hier op het forum. Zal wel bij de leeftijd passen denk ik!
5 jaar geleden
Heeel herkenbaar! Vooral het hoofd op de grond leggen en aan z'n oren trekken doet hij hier ook sinds 3 weekjes. Ik dacht zelf ook aan een weer een nieuwe fase/ontwikkeling.
5 jaar geleden
Herkenbaar! Al is die van ons snachts ook enorm aan het spoken. Hij zit nie ...
Hier idem. Slaapt overdag juist heel goed. s nachts rond middernacht wordt ze elke nacht wakker en slaapt dan vervolgens bij ons in bed, anders slaapt niemand meer. Dit sinds een kleine week. Sliep hiervoor juist goed. Heeft wel tijdens sprong 8 slechter geslapen. Dacht er nu een tijdje vanaf te zijn, maar helaas...
5 jaar geleden
Reactie op Moeder2019-
Hier idem. Slaapt overdag juist heel goed. s nachts rond middernacht wordt ...
En overdag idd ook sneller moe en langer slapen
5 jaar geleden
Ja, hier ook. Overdag ook meer slapen als eerst, nu 2x2 uur overdag en snachts 11u. En waar de eerst amper geknuffeld werd, zoekt ze nu de hele tijd toenadering en knuffels.
Het is echt Jantje lacht, Jantje huilt. Heel erg wisselvallig.
Ze worden ook zo snel groot, ze leren zoveel ineens. Dat moet ook wel veel voor ze zijn, alle indrukken en ontwikkelingen.
Ik probeer de prikkels een beetje te "verspreiden", dus bijvoorbeeld na een dag opvang rustig naar huis en niet nog boodschappen doen.
5 jaar geleden
Oh dat is hier ook herkenbaar. Ik dacht dat hij misschien ziek ging worden馃檴馃槆