3 Reacties
3 jaar geleden
Wij gaan ook een verjaardagsfeest plannen voor ons zoontje dat 3 jaar wordt.
Beide families komen, apart speelhoekje voor de kindjes die komen, gezamenlijk moment voor de cadeautjes uit te pakken, gezamelijk moment voor de taart te snijden, daarvoor gewoon apero op tafel leggen zodat iedereen zelf kan pakken! Maak het je gemakkelijk 馃
En vergeet niet lekkere bubbels voor de volwassenen, het is een kinderfeestje maar leuk voor de nonkels en tantes om wel een glaasje te drinken!
3 jaar geleden
Stoel versieren met slingers en ballonnen en het huis zelf ook. Smorgens uitgebreid ontbijten en mag zelf zeggen wat hij graag wil. Op de verjaardag savonds zijn lievelings eten en erna onze cadeaus en vlak voor bed tijd natuurlijk wat chips. In het weekend 2 dagen feest, beide dagen ijstaart coekies (lievelingstaart) met kaarsjes erop en na het aansnijden waar iedereen bij is de taart lekker op eten en erna pas de cadeaus. Kindjes die op bezoek zijn krijgen een snoepzakje bij vertrek, de oudere wat anders 馃ぃ. James heeft een grote speelhoek waar alle kids lekker kunnen ravotten.
3 jaar geleden
Mijn zoontje is van de week 3 geworden (met kerst) wij hebben het een week daarvoor gevierd. Beneden is alles al versierd en heb ik onze cadeautjes klaar gezet. Wij hadden een paw patrol thema, omdat hij dat zo leuk vind! Deze mag hij dan uitpakken zodra we beneden zijn. In de ochtend komen bij ons de overgroot opa鈥檚 en oma鈥檚 van m鈥檔 zoontje ivm de drukte in de middag. Met hun hebben we de kaarsjes op de taart uitgeblazen. Daarna op bed gelegd voor z鈥檔 middagslaap. Ongeveer een uur na z鈥檔 slaapje kwam de rest van de visite. Bij ons at het grootste gedeelte mee voor het avond eten en was eigenlijk iedereen rond 7 uur weer weg zodat hij weer naar bed kon.
Voor de kinderen die kwamen had ik paw patrol tasjes klaar gezet met paw patrol koekjes en een paw patrol stuiterbal erin. Die kregen ze mee wanneer ze weg gingen. Ik heb gewoon elke keer gevraagd of iedereen drinken wilde en had wat chips op tafel gezet (ze kregen natuurlijk ook nog taart)